سهل آبادی

رئیس هیأت مدیره کانون انجمن های صنفی کارفرمایان استان اصفهان با اشاره به اینکه تسهیلات بانکی و رونق تولید به ارزآوری کمک می کند گفت: رشد صادرات به رشد تولید و حمایت بانک ها نیازمند است.

سید عبوالوهاب سهل آبادی در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: فعالان اقتصادی در بخش تولید باید در شرایط ویژه ای قرار گیرند و از آنها حمایت شود.

وی با اعلام اینکه در شرایط فعلی بانک ها می توانند کمک موثری به تولید کنندگان برای رونق بیشتر تولید داشته باشند اظهار داشت: کمک بانک ها به تولید کنندگان و فعالان اقتصادی و ارایه تسهیلات حمایتی است که باید به شکل درستی انجام شود.

سهل آبادی ضمن بیان مشکلات و توجه به شرایط و مقررات نظام بانکی، خواستار تقویت زیرساخت های توسعه صادرات استان از جمله آزمایشگاه های استاندارد جهت صدور سریع مجوزها به صادرکنندگان شد.

 رئیس هیأت مدیره کانون انجمن های صنفی کارفرمایان استان اصفهان طولانی بودن صدور برخی از مجوزها، نبود شرکت های بین المللی در زمینه های حمل و نقل و ... را از جمله چالش هایی دانست که می تواند در زمینه صادرات مشکلات جدی ایجاد کند.

وی با تأکید بر اینکه رونق صادرات به رونق تولید و اقتصاد داخلی و به تبع به ارزآوری در کشور منجر خواهد شد، گفت: متاسفانه برخی از محصولاتی که می تواند در کشور ما ارزش افزوده بالایی داشته باشد نادیده گرفته می شود و این در حالی است که ارایه تسهیلات بانکی به صنایع کوچک و متوسط به‌عنوان طرح رونق تولید به صادرات هم کمک خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =