محمدرضا خلعتبری

بازیکن سابق فولاد مبارکه سپاهان که به تازگی به تیم فوتبال فولادخوزستان پیوسته، گفت: با فولاد مبارکه سپاهان و نویدکیا مشکلی نداشتم و هواداران سپاهان برای من عزیز هستند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدرضا خلعتبری نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال برای فولاد مبارکه سپاهان توپ زد که در فصل نقل و انتقالات زمستانی به فولاد خوزستان پیوست. او در بازی نماینده خوزستان مقابل پرسپولیس در سوپرجام کشور که روز دوشنبه ۱۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ برگزار شد در ترکیب فولاد حاضر بود که توانستند با یک گل از سد پرسپولیس تهران بگذرند.

محمدرضا خلعتبری پس از قهرمانی فولاد خوزستان در سوپرجام گفت: بازی خیلی سختی بود و کار بسیار دشواری مقابل پرسپولیس داشتیم. با این وجود در این روز سخت توانستیم قهرمان شویم.

وی با اشاره به ترک فولاد مبارکه سپاهان و شایعات اختلاف وی با محرم نویدکیا بیان داشت: من با فولاد مبارکه سپاهان و نویدکیا مشکلی نداشتم و هوادران سپاهان برای من عزیز هستند، این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و گاهی شرایط باعث تصمیم‌گیری سخت می شود.

محمدرضا خلعتبری در پایران تصریح کرد: تغییر و تحول همیشه وجود دارد و خیلی خوشحال هستم که در فصل نقل و انتقالات زمستانی، تیم فولاد خوزستان را انتخاب کردم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =