• ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲
  • کد خبر: 21667
  • readingTime: ۱ دقیقه
ذوب آهن استقلال

در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، روز ششم بهمن تیم هوادار تهران میزبان استقلال خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، این روزها شرایط کرونایی در تیم فوتبال استقلال موج می‌زند، همین امر باعث لغو دیدار این تیم با پیکان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شد و زمان برگزاری بازی استقلال مقابل هوادار تهران در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر بیست و یکم تغییر کرد.

طبق برنامه قبلی استقلال و هوادار باید روز شنبه دوم بهمن‌ماه به مصاف هم می‌رفتند اما ابتلای بازیکنان استقلال به کرونا باعث شد این بازی ابتدا به پنجم بهمن و سپس به چهارشنبه، ششم بهمن ۱۴۰۰ موکول شود.

این در حالی است که اردوی تیم ملی از روز سوم بهمن‌ماه آغاز خواهد شد و با این حساب یا استقلال ناچار است بدون ملی پوشان خود به مصاف هوادار برود و یا دراگان اسکوچیچ در اردوی جدید هیچ بازیکنی از استقلال را به تیم ملی دعوت نخواهد کرد.

تیم ملی فوتبال ایران یک روز پس از برگزاری بازی استقلال و هوادار در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی عراق می‌رود. احتمال دارد بازیکنان ملی پوش استقلال برای بازی با امارات به اردوی تیم ملی اضافه شوند.

سیاوش یزدانی و جعفر سلمانی آبی پوشانی هستند که گفته می‌شد شانس دعوت به اردوی تیم ملی را دارند. خبرهایی پیرامون کرونایی شدن سیاوش یزدانی به گوش می رسد و باید دید آیا بعد از بازی استقلال و هوادار در کرج، دراگان اسکوچیچ از این تیم بازیکنی را به اردوی تیم ملی برای بازی با امارات دعوت می‌کند؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =