جام حذفی

در روز نخست مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران با حذف دو تیم لیگ برتری توسط لیگ یکی‌ها شگفتی رقم خورد.

به گزارش ایراسین، روز نخست مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران امروز دوشنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۰، در حالی با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید که تیم‌های فولادمبارکه سپاهان و فولادخوزستان نمایندگان ایران در آسیا حذف شدند و پرسپولیس همراه آلومینیوم اراک و دو تیم دسته اولی مس کرمان و خیبر خرم‌آباد صعود کردند.

فولاد خوزستان میهمان تیم دسته اولی مس کرمان بود که در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک متوقف شد و این نتیجه تا پایان ۱۲۰ دقیقه ادامه داشت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی مس کرمان توانست ۵ بر ۴ پیروز شود تا شاگردان جواد نکونام در تیم فولاد وداع زودهنگامی با جام حذفی داشته باشند.

شگفتی در روز اول مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

تیم فولادمبارکه سپاهان دیگر نماینده ایران در لیگ قهرمانان، در ورزشگاه امام خمینی به مصاف آلومینیوم اراک رفت که در ضربات پنالتی ۴ بر ۳ و در مجموع ۵ بر ۴ مغلوب شد تا شاگردان محرم نویدکیا وداع تلخی داشته باشند.

خیبر خرم‌آباد و پرسپولیس دو تیم دیگری بودند که بدون دردسر صعود به مرحله یک چهارم نهایی را تجربه کردند. خیبر دسته اولی در خرم‌آباد برابر صنعت نفتی به میدان رفت که به خاطر اعتصاب بازیکنان بزرگسالانش، با تیم امید روانه میدان شده بود. خیبر با هدایت عبدالله ویسی با نتیجه ۵ بر ۱ تیم جوان صنعت نفت را در هم کوبید و به جمع ۸ تیم برتر راه یافت.

پرسپولیس هم در اصفهان میهمان ذوب آهن بود و با گل‌های وحید امیری مهدی عبدی (۲ گل) توانست تیم مهدی تارتار را با نتیجه ۳ بر صفر شکست بدهد تا سرشناس‌ترین تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی در پایان روز نخست باشد.

شگفتی در روز اول مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

برنامه روز دوم و پایانی مرحله یک هشتم جام حذفی به این ترتیب است:

سه‌شنبه ۲۸ دی:

نساجی مازندران - گل گهر سیرجان - ساعت ۱۴

مس رفسنجان - پدیده مشهد - ساعت ۱۴:۳۰

نفت مسجد سلیمان - خلیج فارس ماهشهر - ساعت ۱۴:۳۰

پیکان تهران - استقلال تهران - ساعت ۱۵:۳۰

گفتنی است تیم استقلال اعلام کرده است بعضی از اعضای این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و درخواستی را برای تعویق دیدار با پیکان به سازمان لیگ داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =