شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه

شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه قصد افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از مبلغ ۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال به ۷ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال را دارد.

به گزارش ایراسین به نقل از بورس امروز، شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه مجمع فوق العاده‌ای را در تاریخ ۲۷دی ماه برای افزایش سرمایه خود جهت تایید سازمان بورس تشکیل داد.

این شرکت که در تاریخ ۱۳۶۶ به صورت سهامی خاص تاسیس گردید و در سال ۱۳۸۳ به سهامی عام تبدیل گشت در حوزه‌های سرمایه گذاری در سهام، سهم الشرکه، واحدهای سرمایه گذاری صندوق‌ها یا سایر اوراق بهادار، سرمایه گذاری در طرح‌های تولیدی، صنعتی، معدنی و ساختمانی، ارائه خدمات جامع پیمانکاری، مهندسی، طراحی، مشاوره، اجرا و نظارت در پروژه‌های صنعتی، عمرانی و ... فعالیت دارد.

این شرکت قصد افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از مبلغ ۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال به ۷ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال را دارد. هدف از این افزایش سرمایه تامین منابع لازم جهت اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری از جمله پروژه فولاتاسیون مس خاتون آباد برای تجدید کالا، خرید و تامین لوازم این پروژه می‌باشد. یکی از برنامه‌های پیش روی شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه برای سال ۱۴۰۱ انجام پروژه وسیع مگاموتور می‌باشد که در سطح خاورمیانه بی همتاست که اگر این پروژه قطعی گردد بخشی از این افزایش سرمایه در این پروژه هم استفاده خواهد گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =