واکسن کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:۷۳ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال در استان اصفهان دُز دوم واکسن را دریافت کردند و واکسیناسیون دُز سوم به ۱۸ درصد افزایش یافته است. 

پژمان عقدک در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته ۱۶۶ مورد قطعی ابتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است، اظهار کرد: ۲۴۲ بیمار در بیمارستان‌های تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند و ۷۰ بیمار هم در شبانه‌روز گذشته بستری شده‌اند.

وی افزود: ۲۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر هستند و در ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ بیمار از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و تعداد فوتی مشکوک به کرونا یک نفر گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به شناسایی ۱۷۲ مورد بیمار مبتلا به سویه اُمیکرون در اصفهان، اظهار کرد: از این تعداد موارد شناسایی شده با سویه اُمیکرون، ۱۴ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند و تاکنون مورد فوتی با این سویه در اصفهان نداشتیم.

وی با بیان اینکه ۱۲ نفر از مبتلایان به سویه اُمیکرون طی دو هفته اخیر مسافرت خارج از کشور داشته‌اند، تصریح کرد: دو نفر از مبتلایان به واریانت اُمیکرون بین ۸ تا ۱۰ سال، ۱۴۶ نفر هم بین ۱۸ تا ۶۰ سال و ۲۴ نفر بالای ۶۰ سال سن داشتند و ۳۰ نفر از موارد شناسایی شده به واریانت اُمیکرون سه نوبت واکسن کرونا را دریافت کردند که بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید می‌شود.

عقدک با اشاره به واکسیناسیون ۸۴ درصدی بالای ۱۲ سال در استان اصفهان، گفت: ۷۳ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال در استان اصفهان دُز دوم واکسن را دریافت کردند و واکسیناسیون دُز سوم به ۱۸ درصد افزایش یافته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =