ذوب آهن استقلال

نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ با قهرمانی تیم فوتبال استقلال تهران همراه شد.

به گزارش ایراسین، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران روز پنجشنبه ۲۳ دی‌ماه ۱۴۰۰، با انجام ۸ بازی در شهرهای مختلف کشور برگزار شد تا پرونده نیم‌فصل نخست این مسابقات با صدرنشینی تیم استقلال تهران و سومی فولاد مبارکه سپاهان بسته شود.

شاگردان فرهاد مجیدی در تیم استقلال تهران کار دشواری در مسجدسلیمان نداشتند و با شکست پُرگل نفت این شهر، صدرنشینی خود را با ۳۵ امتیاز تداوم بخشیدند. پرسپولیس تهران هم در ورزشگاه آزادی از سد فجرسپاسی شیراز گذشت تا با ۳۲ امتیاز جایگاه خود را در رتبه دوم جدول حفظ کند و به تعقیب استقلال ادامه دهد.

اما تیم فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه امام خمینی مقابل آلومینیوم اراک تن به تساوی بدون گل رضایت داد و اکنون اختلافی ۶ امتیازی با صدر جدول دارد.

فولادخوزستان ۲ بر صفر پدیده مشهد قعرنشین را شکست داد و پدیده ۴ امتیازی با اختلاف زیاد نسبت به سایر پایین‌نشینان، بر قعر جدول تکیه زده و نفت مسجدسلیمان با ۱۱ امتیاز، جایگاهی بهتر از رده پانزدهم را کسب نکرد. فولادخوزستان نیز با ۲۱ امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

دیگر تیم پیروز هفته پانزدهم، صنعت‌نفت آبادان بود که در تهران شاگردان علیرضا منصوریان ۲ بر یک هوادار را شکست دادند و با کسب ۱۹ امتیاز در جایگاه دهم ایستادند. ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه فولادشهر به تساوی بدون گل رضایت دادند. تراکتور تبریز با نتیجه یک بر یک مقابل نساجی مازندران متوقف شد و مس رفسنجان نیز با پیکان صفر بر صفر مساوی کرد.

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور هم با ارائه عملکردی دور از انتظار، رتبه‌های یازدهم و سیزدهم جدول لیگ برتر را به خود اختصاص داده‌اند.

نتایج کامل دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

مس رفسنجان ۰ - پیکان تهران ۰

ذوب‌آهن اصفهان ۰- گل‌گهر سیرجان ۰

آلومینیوم اراک ۰ – فولاد مبارکه سپاهان ۰

هوادار یک - صنعت نفت آبادان ۲

تراکتور تبریز یک - نساجی مازندران یک

نفت مسجدسلیمان ۰ - استقلال ۳

فولاد خوزستان ۲ – پدیده مشهد ۰

پرسپولیس تهران ۱– فجرسپاسی شیراز۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =