• ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
  • کد خبر: 21441
  • readingTime: ۱ دقیقه
علی رسولیان

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نگاه دولت سیزدهم را خدمت شایسته به مردم عنوان کرد و با اشاره به راه اندازی سامانه پاسخگویی این وزارتخانه در استان‌ها گفت: دیدارهای مردمی تا کنون نتایج خوبی را به همراه داشته است.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، علی رسولیان روز پنج شنبه با بیان این مطلب در دیدار با مدیران و کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان با بیان این‌که پاسخگویی به مردم می‌بایست دقیق و شفاف باشد، افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت دولت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نسبت به خدمتگزاری و پاسخگویی به مردم اهمیت بسیاری قائل است، چرا که موفقیت فعالان اقتصادی در هرمزگان به معنای موفقیت همه ماست.

وی صنعت هرمزگان را رو به رشد ارزیابی و اضافه کرد: وظیفه ما تأمین زیرساخت صنعتی در جهت رشد صنعت استان است و آمار و عملکردها نیز نشان از بهتر شدن وضعیت صنعت در هرمزگان دارد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با تأکید بر اجرای کامل زیرساخت و خدمات در شهرک‌های صنعتی ادامه داد: پذیرفته نیست که صنعتگر را درگیر فرآیند بروکراسی خارج از چارچوب کنیم و می‌بایست امکانات زیربنایی مورد نیاز تماماً از طریق شرکت استانی تأمین شود.

رسولیان با اشاره به این‌که در حوزه تأمین و ارتقاء زیرساخت‌های صنعتی در سطح کشور برنامه ریزی خوبی انجام شده است، بیان کرد: استان هرمزگان نیز عملکرد خوبی در این زمینه داشته است.

در این نشست، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان به ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت استانی و پیشنهاداتی برای بهبود فرآیند ارائه خدمات پرداخت.

در پایان نیز تعدادی از کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان به ارائه سئوالات و گفت‌وگو با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت پرداختند.

پیش از این نشست نیز مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از واحد امور متقاضیان و میز خدمت شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان بازدید و با تعدادی از متقاضیان گفت‌وگو کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت روز چهارشنبه در مراسمی، سومین سامانه پاسخگویی وزارت صنعت، معدن و تجارت را در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افتتاح و سپس از طرح توسعه، مجتمع کارگاهی و دو واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی گمبرون و شماره 1 و 2 بندر عباس بازدید کرد.

علی رسولیان روز پنج شنبه نیز در جریان سفر رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیأت دولت به این استان، با حضور در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت و در دیدار چهره به چهره و بی‌واسطه، مسائل و مشکلات صنعتگران، معدنکاران و بازرگانان هرمزگانی را از نزدیک مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =