محمدی راد

سرمربی تیم والیبال سپاهان پس بر ۳ بر ۱ در سپاهان در مقابل شهرداری گنبد گفت: میرزاجانپور مهره ارزشمندی در تیم ماست که سعی کردیم نبودش را با بازیکنانی چون مباشری پر کنیم. تکاور بازیکن با تجربه و جنگنده‌ای است که در حمله و سرویس فوق العاده عمل می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، رحمان محمدی‌راد، پس از پیروزی ۳ بر ۱ تیم‌اش مقابل شهرداری ورامین، اظهار کرد: بازی تیم مقابل در ست دوم تاثیر گذار بود و در مجموع چهار ست بازی، در ست دوم تمرکز تیم کم شد و نتیجه را واگذار کردیم، اما خوشبختانه خیلی زود به بازی بازگشتیم و توانستیم پیروز شویم.

وی افزود: کار خوب تیم ورامین، سرویس‌های خوب در ست دوم بود که ما را تحت تاثیر قرار داد. از طرف دیگر تیم ما دریافت‌های خوبی نداشت و آن‌ها توانستند شکل دفاعی منظمی داشته باشند. به همین دلیل نتوانستیم بازی همیشگی خود را انجام دهیم.

سرمربی تیم سپاهان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایراسین در خصوص بازی تاثیر گذار متین تکاور، گفت: تکاور بازیکن با تجربه و جنگنده‌ای است. در بحث تکنیکال و دفاع هنوز جای پیشرفت دارد، اما در حمله و سرویس فوق العاده عمل می‌کند.

محمدی‌راد در خصوص محرومیت یک جلسه‌ای مجتبی میرزاجانپور نیز تصریح کرد: میرزاجانپور مهره ارزشمندی در تیم ماست که سعی کردیم نبودش را با بازیکنانی چون مباشری پر کنیم. البته که شدت رای کمیته انضباطی بالا و نسبت به بقیه حکم‌ها ناعادلانه به نظر می‌رسید، اما به رای کمیته انضباطی احترام گذاشتیم.

وی گفت: از این برد خوشحالم و از بازیکنان بابت بازی خوب و تلاشی که از خود نشان دادند تشکر می‌کنم. همچنان نیاز داریم که کیفیت بازیمان را حفظ کرده و ارتقا دهیم. باید نقاط قوت را حفظ و نقاط ضعف را از بین‌ببریم تا در بازی های بعد هماهنگ‌تر از قبل باشیم.

محمدی‌راد بهترین بازیکن زمین را علیرضا مباشری دانست و تاکید کرد: بازی همه بچه‌ها خوب بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =