گل بو

مدیرعامل شرکت ایریسا به مناسبت سالروز تاسیس شرکت فولاد مبارکه نوشت: ۲۳ دی ماه یادآور راه اندازی مجموعه بزرگ فولاد مبارکه اصفهان به عنوان مولود انقلاب، سرآغازی بزرگ برای تغییر و تحول در صنعت فولاد کشور است.

مدیر عامل شرکت بین المللی ایریسا به مناسبت بیست و سوم دی ماه، بیست و نهمین سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه، یادداشتی برای انتشار در اختیار پایگاه خبری تحلیلی ایراسین قرارداد. اکبر گل‌بو در این یادداشت نوشته است:

۲۳ دی ماه یادآور راه اندازی مجموعه بزرگ فولاد مبارکه اصفهان به عنوان مولود انقلاب، سرآغازی بزرگ برای تغییر و تحول در صنعت فولاد کشور است.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان در پایان دهه سوم فعالیت درخشان خود توانسته است؛ افتخارات بسیار بزرگی را در کارنامه خود ثبت نماید و به عنوان بزرگترین تولید کننده فولاد در کشور، یکی از پیشتازان این حوزه باشد.

تاکنون شرکت فولاد مبارکه گام‌های بسیار ارزشمندی را در راستای توسعه صنعت فولاد کشور عزیزمان ایران برداشته است. یکی از مهم‌ترین راهبردهای فولاد مبارکه تلاش برای نهادینه سازی انقلاب صنعتی نسل چهارم با هدف تبدیل شدن به کارخانه‌ای هوشمند است؛ که شرکت ایریسا به عنوان بازوی اصلی فناوری اطلاعات و اتوماسیون صنعتی گروه فولاد مبارکه مسئولیت این اتفاق بزرگ را به عهده دارد و امید است با پیشبرد این طرح بزرگ، گامی دیگر در افزایش بهره وری بردارد.

بدین وسیله فرا رسیدن سالروز تاسیس شرکت فولاد مبارکه اصفهان را به تمامی مدیران، کارکنان شریف و شایسته گروه معظم فولاد مبارکه و همه ذی نفعان، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از صمیم قلب آرزوی موفقیت، پیشرفت و افتخارآفرینی دو چندان این مجموعه بزرگ را در سایه عنایات و الطاف الهی دارم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =