پلیس

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: ارائه خدمات به خودروهای پلاک تهران فقط در کلان شهر تهران انجام می‌گیرد و نمی‌توانیم این خدمات را در اصفهان ارائه کنیم.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اینکه اختصاص پلاک تهران حتی به ساکنین تهران و کسانی که سند سکونت در تهران دارند در اصفهان غیر ممکن است، اظهار کرد: سیستم خدمات به پلاک خودرو غیر از اصفهان ممکن نیست.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای ترجیح می‌دهند پلاک تهران برای خودرو تهیه کنند، گفت: پلاک خودرو به معنای شناسنامه است و هر شهروندی متناسب با مکان زیستی خود می‌تواند نسبت به تهیه پلاک اقدام کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به اینکه ضرورتی ندارد کسی که ساکن کلانشهر اصفهان نیست، در این شهر خدمات بگیرد، گفت: کسی که پلاک تهران دارد؛ به منزله سکونت در تهران است و ارائه خدمات به خودروهای پلاک تهران فقط در شهر تهران انجام می‌گیرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به بخشودگی جرائم کرونایی، تصریح کرد: افرادی که احکامی از فرمانداری گرفته باشند، یا پرستاران و کادر درمان، افرادی که محل کار و ماموریتشان در طرح بوده، می توانند از بخشودگی جرائم کرونا بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =