image.png

مجتبی میرزاجانپور، دریافت کننده قدرتی‌زن تیم والیبال سپاهان از سوی سازمان لیگ فدراسیون والیبال تا تشکیل جلسه کمیته انضباطی از بازی محروم شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هفته شانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، دیروز، یکشنبه، 19 دی ماه 1400 با هفت دیدار در شهرهای رفسنجان، گرگان، تهران، رامسر، گنبد، یزد و ورامین از سوی فدراسیون والیبال پیگیری شد.

تیم‌های شهرداری گنبد و فولاد مبارکه سپاهان این هفته در سالن المپیک گنبد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود سپاهان صدرنشین به پایان رسید، اما مسابقه دو تیم با حاشیه‌هایی نیز همراه بود.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال بر اساس گزارش ناظر این دیدار، مجتبی میرزاجانپور بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را تا تشکیل نشست کمیته انضباطی از همراهی این تیم محروم کرد.

شایان ذکر است که این مسابقه بعد از تقریبا دو سال محدودیت حضور تماشاگران و طرفداران در سالن برگزار شد و بنابر گزارش خبرنگار ایراسین، تماشاگران بیش از ظرفیت قانونی مصوب در ورزشگاه حضور داشتند و از طرفی شرایط سالن المپیک، از جهت رعایت فاصله اجتماعی و قانونی جایگاه تماشاگران تا نیمکت کمتر از حد مجاز بود و این شرایطی نامناسب را رقم زد.

گنبد، میرزا را به حاشیه کشید

از طرفی انتقادات به داوری مسابقه از سوی هر دو تیم مطرح است و این امر حتی از سوی شعارهای مطرح در سالن از سوی هواداران تیم شهرداری گنبد مشخص است.

آن‌گونه که از تصاویر تلویزیونی مشخص بوده، از ابتدای بازی هواداران تیم شهرداری گنبد با استفاده از الفاظ و حرکات ناشایست سعی در تحریک بازیکنان تیم سپاهان داشتند که نهایتا کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در کمال تعجب رای به محرومیت مجتبی میرزاجانپور تا اطلاع ثانوی داد.

مجتبی میرزاجانپور، والیبالیست مطرح ایرانی است که سال‌ها سابقه حضور در تیم ملی را دارد و در تیم‌های مختلفی نظیر پیکان، شهرداری ارومیه، شهرداری ورامین و... نقش آفرینی کرده است.

میرزاجانپور، دریافت کننده قدرتی زن تیم والیبال سپاهان، از بازیکنان غیور و بااخلاق ورزش والیبال در ایران است که در بازی با تیم شهرداری گنبد همچون دیگر بازی‌های خود انرژی، انگیزه و اتحاد را به اعضای تیم منتقل کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =