حسن استکی

مربی فوتبال گفت: ذوب آهن می‌تواند جزء ۶ تیم بالای جدول در آخر فصل باشد، آقای تارتار هدایت تیمی را برعهده گرفته که هواداران آن انتظار دارند که این تیم به سال‌ها و روزهای اوج خود بازگردد.

حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین در خصوص عملکرد تیم ذوب آهن و سپاهان در لیگ برتر اظهار داشت: پیش از آغاز فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ مهدی تارتار مربی سبزجامگان اصفهانی نزدیک به ۸۰، ۹۰ درصد بازیکنان تیم را نسبت به فصل گذشته تغییر داد و ذوب آهنی ها خیلی زود نسبت به دیگر تیم‌ها تمرینات و بازی‌های تدراکاتی خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: مهدی تارتار هر بازیکنی را که مدنظرش بود جذب کرد ولی در ۱۲ بازی گذشته این تیم یک ارنج ثابت نداشته و هر بازی شاهد تغییر تاتیک و بازیکنان هستیم، در صورتی‌که اکثر تیم‌های موفق با یک ترکیب ثابت در میادین حاضر می‌شوند و اگر تغییری دارند به دلیل محروم یا مصدوم بازیکنان‌شان است.

سپاهان باید خط دفاعی‌اش را ترمیم کند/ انتظار حضور ذوب آهن در ۶ تیم بالای جدول

مربی سابق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به بازی پرسپولیس و ذوب آهن و نتیجه این بازی خاطر نشان کرد: در تیم ذوب آهن دروازه بان با تجربه‌ای همچون شهاب گردان دارد، قبل از فصل جدید باید یک دروازه بان دیگر در حد شهاب گردان جذب می کرد و بازی‌ها را با ۲ دروازه بان خوب ادامه می‌داد. در جریان نیستم که چرا بازیکن خوبی همچون شهاب گردان در این فصل برای ذوب آهن به میدان نرفته است. در بازی با پرسپولیس، ذوب آهن می توانست با کسب امتیاز به اصفهان برگردد اما بی تجربه گی پارسا جعفری باعث شد که قرمزهای تهران ۳ امتیاز به راحتی کسب کنند.

حسن استکی پیرامون بازی روز دوشنبه ذوب آهن اصفهان مقابل فجر سپاسی شیراز گفت: تیم فجر سپاسی از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمد و آقای علی کلانتری فرصتی برای جذب بازیکنان مورد نظر در فصل نقل و انتقالات نداشت، اما بازیکنان جوان و کم تجربه این تیم مقابل تیم های لیگ برتری با تمام توان بازی می کنند، بنده به عنوان یک هوادار انتظار دارم تیم ذوب آهن اصفهان با حداکثر امتیاز شیراز را ترک کند، چراکه فاصله زیادی بین این دو تیم است.

پیشکسوت فوتبال اصفهان در خصوص جایگاه ذوب آهن در پایان فصل اظهار داشت: باید منتظر ماند تا ببینیم در نیم ‌فصل دوم آقای تارتار از چه ترکیبی استفاده می‌کنند، به نظر من ذوب آهن می‌تواند جزء ۶ تیم بالای جدول در آخر فصل باشد، آقای تارتار چند سالی است که در لیگ برتر مربیگری می‌کند و با رحمان رضایی فرق دارد. ایشان هدایت تیمی را برعهده گرفته که هواداران آن انتظار دارند که این تیم به سال‌ها و روزهای اوج خود بازگردد.

سپاهان باید خط دفاعی‌اش را ترمیم کند/ انتظار حضور ذوب آهن در ۶ تیم بالای جدول

وی همچنین به عملکرد ۱۲ هفته فولاد مبارکه سپاهان در لیگ برتر فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: به نظر من محرم نویدکیا در تیم فولاد مبارکه سپاهان تا به اینجای کار خوب کار کرده، اما وی باید بداند توانایی‌های مربیگری در خط دفاعی‌ مشخص می‌شود چرا که ۷۰ درصد تاکتیک‌های مربی در سیستم دفاع مستحکم دخیل است، نویدکیا اگر می‌خواهد موفق باشد باید بیش از هر چیز خط دفاعی‌اش را ترمیم کند.

حسن استکی در پایان افزود: امیدوارم در تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن مثل گذشته شاهد حضور بیش از ۱۰ بازیکن اصفهانی در ترکیب ثابت باشیم و این باید دغدغه مهمی برای مسئولان فوتبال استان باشد که کمتر از ۵ بازیکن اصفهانی در ترکیب تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن حضور دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =