محمد تاجمیر ریاحی

مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه گفت: امیدوارم در ادامه سال جاری، با توجه به سیاست‌گذاری‌ها و استراتژی‌های دولت در جهت تأمین ورق‌های مورد نیاز صنایع مختلف از جمله صنایع خودروسازی، لوازم خانگی و... گام‌های مؤثری برداریم.

محمد تاجمیر ریاحی مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه امروز(۱۵ آذرماه) در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی(ایران‌متافو) در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین تولیدکننده ورق‌های فولاد کشور و خاورمیانه توانسته در سال گذشته نزدیک به ۵ میلیون تن ورق فولادی در بازار داخلی عرضه کند.

وی با بیان این که طی ۸ ماه گذشته حدود ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تن ورق‌های فولادی در شرکت فولاد مبارکه تولید و این محصول در اختیار بیش از هزار و ۲۰۰ صنعت کشور قرار گرفته است، افزود: امیدوارم در ادامه سال جاری، با توجه به سیاست‌گذاری‌ها و استراتژی‌های دولت در جهت تأمین ورق‌های مورد نیاز صنایع مختلف از جمله صنایع خودروسازی، لوازم خانگی و... گام‌های مؤثری برداریم.

مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه با اشاره به رکوردزنی‌های این شرکت خاطرنشان کرد: هفته گذشته فولاد مبارکه توانست تختال گرید API5LX80 را طراحی و تولید کند و در شرکت فولاد اکسین خوزستان با موفقیت نورد شود؛ این امر، گام مهمی در کاهش وزن و ضخامت لوله‌های انتقال نفت و گاز کشور بود.

وی با بیان این که محدودیت‌های انرژی به طور یقین تأثیرات خود را روی تولید خواهد گذاشت، اذعان داشت: در طول یک هفته گذشته، آهن اسفنجی مورد نیاز کوره‌های ذوب کاهش پیدا کرده است؛ امسال به دلیل محدودیت برق در تابستان، شرایط به گونه‌ای رقم خورد که نتوانستیم بیش از سال گذشته تولید داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =