مهدی قریشی مدیرعامل شرکت ایران ذوب

مدیرعامل شرکت ایران‌ذوب نمایشگاه ایران‌متافو را فرصت مناسبی برای آگاهی از پیشرفت‌های صنعتی دانست و گفت: شرکت ایران‌ذوب در زمینه تولید قطعات مورد نیاز ۳ صنعت سیمان، فولاد و معادن فعال است.

مهدی قریشی مدیرعامل شرکت ایران‌ذوب امروز(15 آذرماه) در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی(ایران‌متافو) در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات در خصوص آخرین دستاوردهای شرکت‌های مختلف صنعتی است تا تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان صنعتی از پیشرفت‌های صورت‌گرفته در زمینه صنعت فولاد و متالورژی آگاه شوند.

وی افزود: شرکت ایران‌ذوب به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان، فعالیت خود را از سال ۱۳۶۷ به منظور بومی‌سازی قطعات آغاز و نخستین شرکتی بوده که برخی از قطعات مورد نیاز صنعت را بومی‌سازی کرد؛ در حال حاضر نیز در راستای پشتیبانی از صنعت فولاد کشور فعالیت این شرکت همچنان ادامه داشته و از نظر تجاری و تولیدی در وضعیت مناسبی قرار دارد.

مدیرعامل ایران‌ذوب با بیان این که این شرکت در زمینه تولید قطعات مورد نیاز ۳ صنعت سیمان، فولاد و معادن فعال است، خاطرنشان کرد: قطعات تولیدی این شرکت عمدتاً در قطعات ضد سایش استفاده می‌شود که در قسمت‌های متفاوتی از صنایع مختلف کاربرد دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =