مدارس

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه آماری از ابتلا به کرونا درمدارس استان گزارش نشده است، گفت: تاکنون ۲۰ هزار دانش آموز در طرح شهدای مدافع سلامت واکسن دریافت کردند.  

آذر کیوان امیرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: هیچ مدرسه‌ای در استان اصفهان به علت شیوع کرونا تعطیل نشده است و اگر هم دانش‌آموزی علامت‌دار بوده است بلافاصله شناسایی‌شده و از ورود دانش‌آموز به مدرسه جلوگیری شده است.

وی افزود: در طرح شهدای مدافع سلامت با استقرار اکیپ‌های سیار اعم از استقرار اتوبوس در محل مدارس یا تیم‌های مستقر در مدارس نسبت به پوشش وسیع واکسیناسیون دانش آموزان اقدام شده است که تاکنون ۲۰ هزار دانش‌آموز از این طریق واکسن دریافت کردند.  

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان بیان کرد: از اول آذرماه، مدارس ابتدایی و متوسطه اول در استان اصفهان بازگشایی شد و دانش آموزان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری در کلاس حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه هنوز شیوه‌نامه‌ای برای نحوه برگزاری امتحانات به مدارس ابلاغ نشده است، بیان کرد: مدارس آمادگی برای برگزاری حضوری امتحانات را دارند و مسئله‌ای برای برگزاری امتحانات به صورت حضوری نیست؛ چراکه سال گذشته امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار شد.

امیرپور در ارتباط با اقدامات پیشگیرانه سویه «امیکرون» در مدارس گفت: تابع نظرات ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت هستیم و هنوز شیوه‌نامه‌ای به وزارت آموزش‌وپرورش دراین خصوص ابلاغ نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =