دربی اصفهان بین دوتیم سپاهان اصفهان و ذوب آهن در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به پایان رسید.

در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران و در دربی اصفهان، فولاد مبارکه سپاهان مغلوب ذوب‌آهن شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، پس از تساوی یک بر یک استقلال تهران مقابل فجر سپاسی شیراز و همچنین شکست ۲ بر یک تراکتور تبریز برابر پیکان، دربی اصفهان را در ورزشگاه فولادشهر بین تیم‌های ذوب‌آهن و فولاد مبارکه سپاهان شاهد بودیم که دقایقی پیش با برتری یک بر صفر گاندوهای اصفهانی همراه شد.

نیمه نخست این دربی بسیار بی‌روح و کم موقعیت بود و تنها دقیقه ٣٨ فرشاد احمدزاده درون محوطه جریمه ذوب‌آهن تعادلش را از دست داد و داور نقطه پنالتی را نشان داد که این ضربه برای سپاهان توسط شهباززاده زده شد ولی حبیب‌فر عباسی موفق به مهار این توپ شد تا هر دو تیم بدون گل زده به رختکن بروند.

در نیمه دوم اتفاقات بدی برای طلایی‌پوشان رخ داد، دقیقه ۵۷ ارسال حسین شنانی از سمت چپ با تعلل مدافعان سپاهان، روی پای سجاد دانای باغکی نشست و این بازیکن سرضرب دروازه سپاهان را باز کرد و در ادامه دقیقه ۶۸ جلال علی‌محمدی کم تجربه‌گی کرد و با کارت قرمز داور مواجه شد.

پس از ۱۰ نفره شدن سپاهان، ذوب‌آهن فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشت اما بخت یار محرم و شاگردانش بود که این بازی را تنها با یک گل واگذار کنند و صدرجدول را از دست بدهند.

در حالی‌که شهرآورد فوتبال اصفهان دقایقی پیش در ورزشگاه فولادشهر با پیروزی ذوب‌آهن به پایان رسید، وقوع یک حادثه تلخ مصاف امشب تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان را تحت تأثیر قرار داد. یک هوادار نوجوان سپاهان که با موتورسیکلت اتوبوس شاگردان محرم نویدکیا را در مسیر ورزشگاه فولادشهر دنبال می‌کرد متأسفانه بر اثر تصادف با یک خودرو جان باخت.

پیش از این محرم نویدکیا بارها در صحبت‌های خود در کنفرانس‌های خبری هواداران سپاهان را از همراهی اتوبوس این تیم در مسیر ورزشگاه منع کرده و از آن‌ها درخواست کرده بود اگر مایل به بدرقه تیم محبوب‌شان هستند تنها در مقابل هتل این تیم حاضر شوند.

ترکیب ذوب‌آهن:حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، محمد قریشی، مسعود ابراهیم‌زاده، رضا خالقی‌فر، آرمان قاسمی، بابا محمدی(مرتضی خراسانی۷۱ (عارف رستمی۸۴)، سجاد جعفری، سجاد دانای باغکی(پوریا پورعلی۵۸)، محمد خدابنده‌لو(حسین ابراهیمی۴۶) و سینا اسد بیگی    سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب فولاد مبارکه سپاهان: کریستوفر کنت، محمد نژادمهدی(عزت‌اله پورقاز۷۸)، مسعود ریگی، فرشاد احمدزاده(سیدمحمد حسینی۷۸)، دانیال اسماعیلی‌فر(رضا میرزایی ۶۱)، سجاد شهباززاده، جلال علی‌محمدی، امید نورافکن، گئورگی ولسیانی، شهریار مغانلو(محمدرضا خلعتبری۸۵) و سروش رفیعی(یاسین سلمانی ۷۸)    سرمربی: محرم نویدکیا

تیم داوری: پیام حیدری، محمدرضا ابوالفضلی، فرهاد مروجی و مسعود حقیقی

کارت زرد: امید نورافکن (۵۹)، یاسین سلمانی(۹۱) از سپاهان – بابا محمدی (۶۵)، حسین شنانی (۶۸)، مرتضی خراسانی (۷۷)، حبیب فرعباسی (۹۲) از ذوب آهن-

کارت قرمز: جلال علی‌محمدی(۶۸) از سپاهان-

دقایق حساس:

دقیقه ٣٨: فرشاد احمدزاده درون محوطه جریمه ذوب‌آهن تعادلش را از دست داد و داور نقطه پنالتی را نشان داد که این ضربه برای سپاهان توسط شهباززاده زده شد، ولی حبیب‌فرعباسی موفق به مهار این توپ شد.

گل ذوب آهن دقیقه ۵۷ توسط سجاد دانای باغکی: ارسال حسین شنانی از سمت چپ با تعلل مدافعان سپاهان، روی پای سجاد دانای باغکی نشست و این بازیکن سرضرب دروازه سپاهان را باز کرد.

دقیقه ۸۰: ضربه مرتضی خراسانی به شکل خطرناکی با اختلاف از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۸۱: در یک ضد حمله، توپ توسط شنانی در چند قدمی دروازه به پورعلی رسید اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه سپاهان به بیرن رفت.

دقیقه ۸۷: ضربه حسین شنانی در یک ضدحمله بسیار خطرناک به دیرک دروازه سپاهان برخورد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =