محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: با توجه به اینکه شروع لیگ است اطلاعات زیادی از رقیبان نداریم، سعی کردیم بازیکنان از لحاظ بدنی و تاکتیکی کاملاً آماده باشند.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری پیش از بازی تیمش با مس رفسنجان اظهار داشت: با توجه به اینکه شروع لیگ است اطلاعات زیادی از رقیبان نداریم، سعی کردیم بازیکنان از لحاظ بدنی و تاکتیکی کاملاً آماده باشند.

وی ادامه داد: باید سعی کنیم تا جایی که می‌شود روز به روز هماهنگ‌تر شویم و تا جایی که امکان دارد بازی‌ها را خوب شروع کنیم با این وجود که می‌دانیم رقیب سرسختی داریم.  

محرم نویدکیا بازی سال گذشته را با مس رفسنجان سخت دانست و بیان داشت: در فصل گذشته به میزبانی ورزشگاه نقش جهان نماینده رفسنجان به ویژه در بازی جام حذفی ما را خیلی  اذیت کرد، در رفسنجان هم اذیت شدیم تا امتیاز بگیریم و قطعا روز سختی داریم و باید مراقب بازی مس باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: در فصل جدید نفرات خوبی به تیم مس اضافه شده و تیم بهتری نسبت به سال گذشته دارند که این موضوع ما را اذیت خواهد کرد، امیدوارم بازی خوبی شود و هواداران لذت ببرند.

وی پیرامون عملکرد سپاهان در فصل گذشته بیان داشت: این واقعیتی است که‌ نمی‌شود از آن فرار کرد، سال گذشته دو تیمی که‌ در لیگ برتر اوت شدند و به دسته پایین‌تر رفتند به هرکدام ۲ امتیاز حساس دادیم، همین ۲ امتیاز که به ماشین‌سازی و سایپا دادیم می‌توانست ما را قهرمان کند.

محرم نویدکیا خاطر نشان کرد: این واقعیت‌ها در فوتبال وجود دارد، ممکن است روزی خیلی خوب باشیم ولی نتایج خوبی نگیریم یا روز خوبی نداشته باشیم و تیم پیروز شود؛ باید اما و اگرها را از تیم حذف کنیم و با فوتبال منطقی که بازی می‌کنیم امتیازات خوبی جمع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان عنوان داشت: تا زمانی‌که‌ لیگ شروع نشود و هفته به هفته پیش نرویم نمی‌شود خیلی در این مورد صحبت کرد، نیاز است تیم شرایط خودش را پیدا کند.

وی با بیان اینکه امیدوارم مقابل تیم مس رفسنجان نتیجه‌ خوبی کسب کنیم، خطاب به هواداران سپاهان گفت: از هواداران می‌خواهم  مراقب همه چیز باشند و بیشتر از همه مراقب خودشان باشند، محبت‌های هواداران به ما انرژی می‌دهد ولی مراقبت باشند که تیم از هتل به استادیوم تیم به موقع برسد و مشکلی پیش نیاید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =