تیم فولاد سیرجان

مرحله ‌نهایی بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با ۴ دیدار در شهر ناخون راتچاسیما تایلند پیگیری شد که در دیدار نهایی این دوره از رقابت‌ها تیم فولاد سیرجان نمایندن ایران توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش ایراسین، به نقل از فارس، مرحله ‌نهایی بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با ۴ دیدار در شهر ناخون راتچاسیما تایلند پیگیری شد.

در دیدار نهایی تیم فولاد سیرجان نمایندن ایران به مصاف العربی قطر رفت و ۳ بر یک این تیم را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

شاگردان سعید رضایی در ست‌های اول، سوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ حریف خود را شکست دادند و در ست دوم ۲۱ بر ۲۵ مغلوب شدند.

بازی دو تیم در مرحله گروهی با نتیجه ۳ بر صفر به سود فولاد تمام شده بود. هدایت تیم العربی بر عهده خوان سیچلو مربی پیشین تیم ملی والیبال ایران است.

پیش از این بازی، تیم بوروستنیک قزاقستان ۳ بر صفر ناخون راچاسیما تایلند را شکست داده و به مدال برنز رسیده بود.

در سایر بازی‌های امروز، گاز جنوب عراق ۳ بر صفر کاظمیه کویت را شکست داد و در جایگاه پنجم قرار گرفت. تیم دایموند فود تایلند نیز ۳ بر یک AGMK ازبکستان را از پیش رو برداشت و هفتم شد. تیم‌های ربیسکو فیلیپین نهم و CEB سریلانکا هم دهم شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =