همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کاهش ۶ درصدی مجروحان تصادفات در ۶ ماه ابتدایی سال جاری خبر داد و گفت: اصفهان دارای ظرفیت‌های گردشگری و صنعتی زیادی است که تردد را به دنبال دارد و این امر نیازمند حمایت است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سردار محمدرضا میرحیدری در همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی استان اصفهان اظهار کرد: باید توجه داشت که در حوزه ترافیکی در استان اصفهان تلاش‌های شبانه‌روزی انجام می‌شود و در این حوزه نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم.

وی با بیان این که روزانه نزدیک به ۱۰۰ نفر در سطح کشور در حوزه پلیس راه جان خود را از دست می‌دهند، اظهار کرد: در حوزه فرهنگی به اندازه کافی فعالیت نکرده‌ایم، اگرچه استان اصفهان نسبت به سایر استان‌ها در این حوزه فعالیت‌های ارزنده‌ای را انجام داده اما این کافی نیست؛ چرا باید کشته شدن ۳ تن از هم‌وطنانمان در روز در استان اصفهان و بر اساس تصادفات رانندگی عادی تلقی شود؟

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اصفهان دارای ظرفیت‌های گردشگری و صنعتی زیادی است که تردد را به دنبال دارد و این امر نیازمند حمایت است؛ دستگاه‌های مختلفی که به این حوزه مرتبط هستند باید با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند.

میرحیدری در پایان با بیان این که در ۶ ماه ابتدایی سال جاری تعداد کشته‌ها و مجروحان تصادفات کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: به عبارت دیگر تعداد کشته‌ها افزایش نیافته و تعداد مجروحان ۶ درصد کاهش یافته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =