مجتبی میردامادی

مجتبی میردامادی گفت: برگزاری مسابقات هندبال نوجوانان و جوانان کشور پشتوانه قوی برای تیم ملی بزرگسالان است.

به گزارش ایراسین، مجتبی میردامادی سرمربی تیم هندبال نوجوانان ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران پیرامون برگزاری مسابقات هندبال نوجوانان پسر کشور گفت: با توجه به شرایطی که در جامعه حاکم است، این تورنمنت یک استارت بسیار خوب برای هندبال در رده‌های‌ پایه بود، هم تورنمنت منطقه جنوب و هم شمال با تعدد شرکت‌کنندگان برگزار شد و بازیکنان بسیار خوب کار کردند، امیدوارم بتوانیم باز هم شاهد رونق رشته هندبال باشیم.

وی ادامه داد: نبودن تمرینات و تورنمنت‌ها ظرف این دو سال، حضور در این رقابت‌ها برای مربیان و بازیکنان، انگیزه برای آغاز مجدد بود، مسئولان و مربیان در تلاش بودند تا هر طور شده در این مسابقات شرکت کنند. برای ادامه مجدد مسابقات، تمرینات و شناسایی بازیکنان، امیدوارم بتوانیم این زمینه را در آینده فراهم کنیم.

مجتبی میردامادی با بیان اینکه هندبال نسبت به رشته والیبال و بسکتبال، ظرفیت رسانه‌ای و شرایط جهانی را ندارد، افزود: اما در ایران می‌توان گفت یکی از رشته‌هایی است که هم‌پتانسیل و علاقه‌مند دارد و هم شرایط و توانایی ورزشکاران در این رشته درخور است و می‌توانند آینده خوبی داشته باشند.

میردامادی در پایان گفت: برگزاری مسابقات هندبال نوجوانان و جوانان کشور، پشتوانه قوی برای تیم ملی بزرگسالان است تا دست این تیم در سال‌های آتی از بازیکن خالی نماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =