بورس بازار سرمایه بازار سهام

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز (چهارشنبه، ۲۱ مهرماه) با ۲۱ هزار و ۲۳۶ واحد کاهش از سطح یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی عقب نشست و به یک میلیون و ۳۹۷ هزار و ۴۴۶ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در آخرین روز معاملاتی هفته جاری، امروز (چهارشنبه، ۲۱ مهرماه) با ۲۱ هزار و ۲۳۶ واحد کاهش از سطح یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی عقب نشست و به یک میلیون و ۳۹۷ هزار و ۴۴۶ واحد رسید.

کاهش ۱.۵۰ درصدی شاخص کل بورس تهران در شرایطی رخ داد که شاخص کل هم وزن به نمایندگی کلیت برابر بازار نیز ۸۷۸۹ واحد معادل ۲.۱۹ درصد افت را تجربه کرد. سایر شاخص‌های مهم بازار بورس هم نظیر شاخص قیمت، آزاد شناور، بازار اول و بازار دوم نیز روند نزولی روزهای پیشین خود را ادامه دادند.

در این میان نمادهای فارس، پارسان، شپنا، فملی، شستا، شبندر و کچاد بیشترین تاثیر (همگی منفی) را بر شاخص کل بورس ایفا کردند. نمادهای فسبزوار، برکت، کیمیاتک، شستا، شبندر، شپنا و فولاد نیز بیشترین تراکنش را در بازار امروز به خود اختصاص دادند.

فرابورس منفی باقی ماند

وضعیت بازار فرابورس هم دست کمی از بازار بورس در معاملات امروز نداشت. شاخص کل فرابورس با ۴۱۶ واحد کاهش به ۲۰ هزار و ۶۷ واحد افت کرد و در آستانه عقب نشینی از این سطح قرار گرفت.

در این میان نمادهای فجهان، توسن، دی، مدیریت، شکام، کرمان و شصدف بیشترین تراکنش و نمادهای بپاس، آریا، کگهر، فرابورس، شگویا، شراز و هرمز بیشترین تاثیر (همگی منفی) را در بازار به ثبت رساندند.

نقشه بازار بورس و فرابورس

عقب نشینی بورس از کانال ۱.۴ میلیون واحدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =