تیم ملی ایران

تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی مقابل هم در مقدماتی جام جهانی به تساوی یک بر یک رسیدند.

به گزارش ایراسین، تیم‌ملی ایران در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود از دور مقدماتی با تیم ملی کره جنوبی دیدار کرد. شاگردان اسکوچیچ در حالی مقابل کره به میدان رفتند که سه دیدار گذشته خود مقابل سوریه، عراق و امارات را با برتری پشت سر گذاشتند و مقابل کره ای ها به تساوی یک بر یک رسیدند تا همچنان صدرنشین گروه خود باشند.

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌الهی، علیرضا جهانبخش، احمد نورالهی (۹۰- میلاد سرلک)، مهدی طارمی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی قلی‌زاده (۵۶- امید نورافکن) و سردار آزمون (۹۰- مهدی قایدی)

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ترکیب تیم ملی کره جنوبی: کیم سئونگ‌گیو، لی یونگ، کیم مین جائه، جانگ وویونگ، هوانگ اینبئوم، سون هیونگ مین، لی جائه‌سانگ (۸۲- لی دونگ گیونگ)، هوانگ هی چان، هونگ چول (۷۰- کیم جین سو)، هوانگ اوی جو (۸۲- نا سانگ هو)، کیم یونگ‌وون       سرمربی: پائولو بنتو

تیم داوری از کشور عمان: احمد الکاف، أبوبکر العمر و راشد الغیثی/ داور چهارم: عُمر الیعقوبی

کارت زرد: امید نورافکن (۶۱) و  سردار آزمون (۸۰)

دقایق حساس:

دقیقه یک: هوانگ یوی جو صاحب فرصت شد که شوت این بازیکن به تور کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۱۲: ارسال دقیق لی یونگ به روی دروازه، لی جائه سونگ را صاحب موقعیت کرد که ضربه سر او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶:  شوت سرکش علیرضا جهانبخش از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: پاس نوراللهی پشت مدافعین به طارمی رسید که مهاجم تیم ملی به شکل عجیبی به توپ ضربه زد و توپ از دروازه کره جنوبی دور شد.

دقیقه ۴۴: شوت آزمون با واکنش دیدنی کیم سونگ گیو گلر کره این توپ دفع شد و در ریباند مهدی طارمی با ضربه ای قیچی برگردان، دروازه کره جنوبی را تهدید کرد و مجددا دروازه بان کره جنوبی با یک دست، توپ را دفع کرد. توپ برگشتی مجددا به بازیکنان ایران رسید که ارسال خطرناک جهانبخش به دهانه دروازه توسط سنگربان کره جنوبی دفع شد .

گل کره جنوبی توسط سون هیونگ مین دقیقه ۴۸: روی یک ضدحمله و غافلگیری در همان ابتدای شروع نیمه دوم، پس از یک پاس در عمق توپ در پشت مدافعان ایران به ستاره تیم ملی کره رسید تا تیم ملی نیمه دوم را با دریافت گل از کره شروع کند.

دقیقه ۶۷: شلیک دیدنی سعید عزت الهی با بدشانسی به دیرک دروازه برخورد کرد تا بهترین فرصت ایران در این مسابقه از دست برود.

گل ایران توسط علیرضا جهانبخش دقیقه ۷۶: ارسال دقیق سردار آزمون، توپ را روی سر جهانبخش فرستاد تا شماره ۷ تیم ملی ایران با ضربه سری زیبا کار را برای ایران به تساوی بکشاند.

دقیقه ۷۸:  مهدی طارمی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شلیک پرقدرت و دیدنی این بازیکن به همان تیر دروازه ای خورد که شوت عزت‌الهی به آن اصابت کرده بود تا این موقعیت فوق‌العاده نیز با بدشانسی به گل تبدیل نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =