آیین تودیع و معارفه استاندار اصفهان با حضور وزیر کشور

امام جمعه اصفهان با بیان این که آب مهم‌ترین چالش استان اصفهان است، گفت: امیدواریم این دولت که به معنای واقعی کلمه تداعی‌کننده امید است، بتواند با به کار گماردن مردان عمل، کشور را اداره کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ظهر دوشنبه(۱۹مهرماه)، مراسم تکریم و معارفه استاندار اصفهان با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور در سالن اجتماعات نگین شرکت فولاد مبارکه برگزار شد؛ این مراسم با حضور مقامات کشوری، امام جمعه استان اصفهان، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد استان، نمایندگان رؤسای دانشگاه‌ها، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تأمین و شورای اداری، فرمانداران کل اداری، اجرایی و امنیتی و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد. 

در ابتدای مراسم، حیدر قاسمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ضمن خیرمقدم به مقامات کشوری و استانی و نکوداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی یکی از ستون های استوار امنیت کشور است.

وی با اشاره به فرایند تغییر و تحول مدیریتی استان اصفهان خاطرنشان کرد: عباس رضایی در مدت 3 ساله استانداری اصفهان اقدامات سازنده‌ای انجام داده است و امیدواریم سیدرضا مرتضوی در سمت استاندار جدید اصفهان بتواند نماینده عالی دولت برای آبادانی استان اصفهان باشد چراکه تهدیدها و چالش‌های این استان بسیار است و با حمایت حاکمیتی بر اساس توازن و نقش و جایگاه اصفهان، می‌توان به عبور از این مسائل امیدوار بود و به استاندار جدید انگیزه بخشید.

آب مشکل اصلی اصفهان است

در ادامه آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان ضمن تقدیر از استاندار سابق استان اصفهان اظهار کرد: در دوران استاندار پیشین، استان اصفهان با چالش‌های عدیده‌ای همراه بود که دو سال از این دوره به همه‌گیری کرونا گذشت.

وی با بیان این که آب مهم‌ترین چالش استان اصفهان است و حل مشکل آب از عهده استانداران و مسئولان اصفهانی خارج است، افزود: مسأله آب موضوع مهمی است و تصمیم‌گیری برای آن در اختیار دولت است و نیاز است سران کشور در این خصوص تصمیم درست اتخاذ کنند تا هر استانی بتواند از سهم خود به درستی استفاده کند.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: معضل آب و رودخانه زاینده‌رود در اصفهان را نمی‌توان متناسب با روش طومار شیخ بهایی حل کرد چراکه رشد جمعیت امروز متناسب با قدیم نیست و نیاز است که دولت در مورد حل مسأله مهم آب استان اصفهان به یاری استاندار اصفهان بشتابد.

وی در پایان ضمن حمایت از استاندار جدید اصفهان گفت: استان اصفهان چه از نظر تعداد شهدا و جانبازانی که تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و چه از نظر درآمد و مالیات سهم 10 درصدی در کشور را از آن خود کرده است؛ متأسفانه در ادوار گذشته دولت‌های قبل نتوانستند اقدام مؤثری برای مردم استان اصفهان انجام دهند و امیدواریم این دولت که به معنای واقعی کلمه تداعی‌کننده امید است، بتواند با به کار گماردن مردان عمل، کشور را اداره کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =