کاهش دما

کارشناس هواشناسی استان اصفهان با اشاره به کاهش 2 درجه‌ای دما در اصفهان گفت: با توجه به کاهش دما، کشاورزان و باغ‌داران باید نسبت به برداشت محصولات زراعی و باغی خود اقدام کنند تا محصولاتشان دچار سرمازدگی نشود.

محمدرضا رفیعی، کارشناس هواشناسی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: امروز و 2 روز آینده جوی نسبتاً پایدار بر استان اصفهان مستقر می‌شود و آسمان صاف تا قسمتی نیمه‌ابری و در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد بر روی اکثر مناطق استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به این که امروز با کاهش یک تا دو درجه‌ای دما در اصفهان روبرو خواهیم بود، افزود: به علت پایداری جوی در کلان‌شهر اصفهان و مناطق صنعتی، غبار صبحگاهی دور از انتظار نیست.

این کارشناس هواشناسی اعلام کرد: دمای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات ۳۰ درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین ساعات به ۱۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی اضافه کرد: شهر اصفهان با دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و بوئین میاندشت با دمای منفی 2 درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین شهر استان اصفهان است.

رفیعی به کشاورزان توصیه کرد: با توجه به کاهش دما، کشاورزان و باغ‌داران باید نسبت به برداشت محصولات زراعی و باغی خود اقدام کنند تا محصولاتشان دچار سرمازدگی نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =