• ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
  • کد خبر: 19412
  • readingTime: ۱ دقیقه
تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران امشب در مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف امارات خواهد رفت.

به گزارش ایراسین، تیم های فوتبال ایران و امارات امشب و در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی قطر از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه الوصل به مصاف هم خواهند رفت.

شاگردان دراگان اسکوچیچ که با برتری در دو دیدار نخست خود در این رقابتها با شش امتیاز در جایگاه اول گروه قرار دارند، امشب بدون بازیکن محروم و مصدوم مقابل میزبان خود صف آرایی خواهند کرد و به دنبال سومین پیروزی متوالی است.

ملی‌پوشان ایران که در دیدار بعدی خود باید در یک بازی حساس با تیم فوتبال کره‌جنوبی دیدار کنند، سعی خواهند کرد با شکست امارات با روحیه بالا به مصاف کره بروند.

امارات شرایط خوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی ندارد، آنها با دو تساوی از دو دیدار نسبتا آسان خود در جایگاه سوم قرار دارند. اماراتی‌ها که در دیدار امشب از امتیاز میزبانی و حمایت هواداران خود بهره می‌برند تلاش خواهند کرد با شکست ایران امیدوارانه‌تر به ادامه بازی های انتخابی جام جهانی بیاندیشند.

تیم‌های ملی ایران و امارات تاکنون در ۱۶ دیدار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که در این بین ۱۲ برد برای ایران، یک پیروزی برای امارات و ۳ تساوی ثبت شده است. در این ۱۶ دیدار ۲۸ گل به ثمر رسیده است که ۲۴ گل سهم ایران و ۴ گل سهم امارات بوده است.

از این ۱۶ دیدار، ۵ دیدار دوستانه بوده است و تک پیروزی امارات نیز در یکی از این بازی‌های دوستانه حدود ۲۴ سال پیش رقم خورده است. سایر دیدارها که رسمی بوده است در مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا برگزار شده است. ایران و امارات در مقدماتی جام جهانی تاکنون ۶ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۴ برد برای ایران و ۲ تساوی حاصل کار بوده است:

ایران ۱ – امارات ۰ (جام ملت‌ها ۲۰۱۵)

امارات ۰ – ایران ۳ (جام ملت‌ها ۲۰۱۱)

ایران ۱ – امارات ۰ (مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۰)

امارات ۱ – ایران ۱ (مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۰)

امارات ۰ – ایران ۱ (مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۰)

ایران ۰ – امارات ۰ (مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۰)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =