فوتسال

تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی خود در جام جهانی 2021 با نتیجه 4 بر 2 از سد آمریکا گذشت.

به گزارش ایراسین، در ادامه مسابقات فوتسال جام جهانی ۲۰۲۱  تیم ملی ایران که در گروه F جام جهانی قرار دارد، ساعتی پیش در دومین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف آمریکا رفت و در پایان توانست با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شود و به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها صعود کند.

بازیکنان ایران از همان ابتدای کار برای یک پیروزی پرگل به میدان آمده بودند اما با اشتباه علیرضا صمیمی دروازه‌بان با تجربه تیم ملی فوتسال و اخراج او در دقیقه ۲، کار برای تیم ایران سخت شد و تیم آمریکا نیز از همین اتفاق استفاده کرده و به گل نخست خود رسید.  

تیم ایران با دریافت گل اول به خود آمد و توانست فشار را بر روی دروازه حریف بیشتر کند. با فشار ایران اشتباهات آمریکا بیشتر شد و فرهاد توکلی توانست در دقیقه ۴ گل خورده را جبران کند.

شاگردان سید محمد ناظم‌الشریعه با این گل از فشار بازی خارج شدند و موفق شدند توسط مهدی جاوید و احمد اسماعیل‌پور در دقایق ۸ و ۱۱ به گل های دوم و سوم خود برسند.  

بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران در نیمه دوم تلاش زیادی برای گلزنی داشتند اما این تیم آمریکا بود که توانست در دقایق پایانی به گل دوم برسد تا کار برای ایران سخت تر شود.

آمریکایی ها با گل دوم به طمع تساوی با ایران بازی پاورپلی را در دستور کار قرار دادند اما همین تاکتیک باعث اشتباه آنها شد تا سعید احمد عباسی بتواند گل چهارم ایران را وارد دروازه حریف کند.

تیم ایران با این پیروزی ۶ امتیازی شد و صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرد.

ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی توانسته بود صربستان را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهند.  

در دیگر دیدار این گروه تیم های فوتسال آرژانتین و صربستان از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف هم رفته اند.

شاگردان سید محمد ناظم‌الشریعه روز دوشنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۰ از ساعت ۲۱:۳۰ و در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف آرژانتین قهرمان دوره قبلی خواهند رفت.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =