• ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
  • کد خبر: 18776
  • readingTime: ۱ دقیقه
برق

سخنگوی صنعت برق منطقه اصفهان با بیان اینکه امروز شاهد هیچگونه خاموشی برنامه ریزی شده و بدون برنامه ریزی در دو استان اصفهان و شهر کرد نبودیم، گفت: باید توجه داشت که همچنان صرفه جویی در مصرف برق بسیار حائز اهمیت است.

محمد رضا نوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین درباره میزان تولید و مصرف برق در اصفهان اظهار کرد: امروز در ساعت ۱۱:۳۵ پیک مصرف روز منطقه اصفهان با تولید ۳۹۵۵ مگاوات برق و مصرف ۵۳۰۹ مگاوات به ثبت رسید بنابراین میزان ۱۳۵۴ مگاوات از شبکه سراسری وارد شبکه انتقال و توزیع برق استان اصفهان شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نکات قابل توجه درباره وضعیت امروز برق در منطقه اصفهان، نبود هیچگونه خاموشی، برنامه ریزی شده یا بدون برنامه ریزی، است. با این حال باید توجه داشت که همچنان صرفه جویی در مصرف برق بسیار حائز اهمیت است.

سخنگوی صنعت برق منطقه اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر و بر اساس آمار تولید و مصرف برق در کشور، توازن میان دو بخش تولید برق و مصرف برق برقرار نیست و میزان مصرف بیشتر از میزان تولید است. این عدم توازن فعالا توسط همکاری صنایع بر طرف می شود و به دلیل همین همکاری است که شاهد هیچگونه خاموشی در بخش خانگی نیستیم.

نوحی درباره واحدهای تولید برق خارج از مدار در شبکه تولید برق منطقه اصفهان نیز اظهار کرد: همچنین امروز واحد S۱ نیروگاه اصفهان به دلیل کمبود منابع آبی به صورت اضطاری از مدار خارج شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =