• ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
  • کد خبر: 18595
  • readingTime: ۱ دقیقه
سیما کاشی

گزارشی از آمار تولید (مقدماتی) کالاهای منتخب معدنی و صنایع معدنی در ۴ ماهه اول امسال منتشر شد که بر اساس آن تولید کاشی و سرامیک با رشد ۱۳.۶درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه شده است.

به گزارش ایراسین، بر پایه اطلاعات منتشر شده از سوی وزارت صمت برای محصولات منتخب صنعتی و معدنی، کاشی و سرامیک یکی از محصولات صنعتی است که ماده اولیه تولید آن از مواد معدنی تهیه می‌شود. این محصول در ۴ ماهه اول امسال به میزان ۱۴۶۹۰۴.۴ هزار متر مکعب تولید شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که عدد ۱۲۹,۲۷۴,۷ هزار متر مکعب به تولید رسیده با رشد ۱۳.۶درصدی تولید همراه شده است.

شیشه جام هم یکی دیگر از تولیدات صنعتی در کشور است که در ۴ ماهه نخست ۹۹ به مقدار ۳۴۰.۳ هزارتن تولید شده بود و امسال در این مدت با رسیدن به عدد ۴۴۲.۴ هزارتن رشد ۳۰ درصدی تولید را به ثبت رسانده است.

ظروف شیشه ای نیز همچون شیشه جام و کاشی سرامیک که رشد در تولید را برای ۴ ماهه اول امسال به ثبت رسانده اند، با افزایش ۴.۹ درصدی تولید را از ۲۳۵.۷ هزار تن تولید در ۴ ماهه اول پارسال به ۲۴۷.۴ هزار تن در ۴ ماهه اول امسال رسانده است.

ظروف چینی با رشد ۳۰ درصدی تولید در ۴ ماهه اول ۱۴۰۰ همراه شده است. چراکه میزان تولید این محصول در ۴ ماهه نخست سال ۹۹ به میزان ۱۵ هزارتن بوده و امسال این عدد به ۱۹.۶ هزار تن رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =