حجت الله غلامی

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به روند نزولی ابتلا کرونا در اصفهان گفت: بازگشایی مدارس در اصفهان به صورت مجازی است و سفر اربعین از طریق فرودگاه بغداد و نجف به صورت هوایی خواهد بود.

حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: روند ابتلا به کرونا در اصفهان مشابه بیشتر استانهای کشور به صورت نزولی درآمده است و با توجه به کاهش ابتلا کماکان تعداد فوتی های کرونا ثابت است.

وی افزود: در حال حاضر ۷ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند و تنها شهرستان خور به رنگ زرد درآمده است و مابقی شهرستانهای استان اصفهان وضعیت قرمز دارند و همچنان طرح محدودیتهای هوشمند متناسب با رنگ بندی اعمال می شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا تصمیمات اخیر ستاد ملی را اینگونه تشریح کرد و گفت: روند واکسیناسیون کرونا با توجه به واکسن های موجود تسریع شده است و از امروز دانشجویان برای دریافت واکسن فراخوان می شوند.

وی افزود: هنوز برای حضور ترکیبی در مدارس تصمیم گرفته نشده است چراکه شرایط مهیا نیست و بازگشایی مدارس به صورت مجازی خواهد بود.

غلامی اعلام کرد: سفر اربعین در حال حاضر با تعداد ظرفیت ۳۰ هزار نفر و دریافت دو دوز واکسن  و از طریق سفر هوایی بغداد و نجف امکان پذیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =