فدایی

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان گفت: در دو روز گذشته ۴۶ هزار دوز واکسن کرونا در اصفهان تززیق شد و دریافت واکسن آسترازنکا هدف گذاری شده است.

رضا فدایی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اینکه در دو روز اخیر روزانه ۴۶ هزار دوز واکسن کرونا در اصفهان تزریق شده است، اظهار کرد: تاکنون حدود ۳۰ درصد در اصفهان دوز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند و ۱۹ درصد هم به طور کامل در برابر کرونا واکسینه شدند و بیشترین واکسن تزریق شده سینوفارم و برکت است.

وی با اشاره به اینکه ۷۵ درصد از سالمندان در اصفهان واکسن کرونا را دریافت کرده اند، افزود: در حال حاضر دریافت کنندگان دوز دوم واکسن کرونا با ارسال پیامک فراخوان می شوند و در صورت تامین یکنواخت واکسن، مشکلی در تزریق نیست.

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان تصریح کرد: واکسن آسترازنکا هدف گذاری شده است و به دریافت کنندگان دوز دوم، دریافت کنندگان دوز اول اسپوتنیک و افرادی که سفر خارج از کشور دارند تزریق می شود.

وی با اشاره به اینکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر دوز اول و ۶۳۰ هزار نفر دوز دوم را دریافت کرده اند، تاکید کرد: تمام شهرستانهای استان اصفهان همزمان دربرابر کرونا واکسینه می شوند و ملاک ارزیابی واکسینه شدن در برابر کرونا بایستی دریافت دو دوز واکسن باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =