• ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
  • کد خبر: 17192
  • readingTime: ۱ دقیقه
سکه طلا

جدیدترین قیمت سکه و نرخ انواع سکه شامل سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، سکه امامی، نیم سکه، ربع سکه، سکه گرمی، طلای ۱۸ عیار و طلای آب شده ۱۷ عیار (مثقال) اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جدیدترین قیمت طلا و سکه به شرح زیر است:

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و پیش بینی قیمت طلا

تحلیل و پیش بینی بازار طلا

عباد محمدولی، کارشناس و تحلیلگر بازار طلا، در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با بیان اینکه هر انس نقره ۲۵.۶۰ دلار، پلاتین ۱۰۶۰ و هر انس پالادیوم ۲۷۶۵ دلار در بازارهای جهانی معامله می‌شود، اظهار کرد: قیمت ها پس از اینکه در دو روز پایانی هفته گذشته و روز شنبه هفته جاری افزایشی بوده و به بیشترین مقدار اخیر خود رسید، روند نزولی خود را در پیش گرفته و پیش بینی می شود این روند کماکان ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کاهش قیمت طلا ناشی از خوش بینی معامله گران نسبت به کاهش قیمت ارز و نهایتا طلا از روزهای آغازین دولت جدید است، گفت: آقای رئیسی در شرایط مناسبی دولت را تحویل نمی گیرد بنابراین در کوتاه مدت با مشکلات و چالش های مخصوص به خود مواجه است و برای حل این موارد و اخذ تصمیمات کلان، حداقل به 6 ماه زمان نیاز دارد. اگر انتظاراتی در این خصوص داریم باید از ابتدای سال آینده منتظر آن باشیم.

این کارشناس و تحلیلگر بازار طلا خاطرنشان کرد: با توجه به تورم و قیمت های تثبیت شده جدید زود است که بخواهیم پیش بینی ارزانی داشته باشیم.

هفته حساس پیش روی طلا

محمدولی با بیان اینکه هفته پیش رو هفته حساسی برای بازار طلا است، گفت: در این هفته و هفته آینده کاندیدای پست های وزارتی در وزارتخانه های مختلف مشخص می شود. دیدگاه این افراد نسبت به اقتصاد و شرایط کشور بر روند آینده بازار اثرگذار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =