منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مشکل قطعی برق بیمارستان صحرایی رفع شده است و با توجه به اینکه اصفهان ۲ هزار مگاوات کمبود برق دارد نیروگاه های خورشیدی قادر به تامین ۵۰ مگاوات برق هستند.

منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: با توجه به اینکه از طرف توانیر و وزارت نیرو اعلام شده بود که برق بخش خانگی قطع نمی شود اما در دو روز گذشته به علت افزایش دما و جلوگیری از فروپاشی شبکه به صورت سراسری برق بخش خانگی هم با محدودیت مواجه شده است.

وی افزود: عدم توان تولید، خارج شدن نیروگاه های آبی از مدار و گرما از علل اعلام شده وضعیت محدودیت در بخش خانگی است و تاکید کردیم که تا حد امکان بخش خانگی دچار محدودیت برق نشود و از برق پایدار برخوردار باشند.

خاموشی ها با اطلاع رسانی قبلی باشد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: جلسه ستاد بار منطقه ای برگزار شد و تاکید شد که خاموشی ها با اطلاع رسانی قبلی باشد و اعمال خاموشی ها در بخش خانگی لحاظ نشود.

وی گفت: مقرر شد که شهرداری ۴۰ چهارراه مهم در کلانشهر اصفهان را به برق اضطراری و یوپی اس مجهز کند تا کمتر شاهد اختلال در تردد باشیم و تامین نیروی کمکی توسط معاونت حمل و نقل شهرداری با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی انجام دهد.

علت قطعی مکرر برق بیمارستان صحرایی اتصال برق این بیمارستان با واحد صنعتی بود

شیشه فروش علت قطعی مکرر برق در بیمارستان صحرایی را در اتصال برق این بیمارستان به واحد صنعتی برشمرد و گفت: مقرر شد که هرچه سریع تر این مشکل برطرف شود تا برق این بیمارستان قطع نشود.

کمبود ۲ هزار مگاوات برق در اصفهان

وی اضافه کرد: اصفهان ۲ هزار مگاوات کمبود برق دارد این درحالی است که نیروگاه های خورشیدی در این استان ۵۰ مگاوات برق تولید می کند که با توجه به وضعیت و اقلیم آب و هوا بایستی این نیروگاه های خورشیدی و بادی توسعه یابد.

کشف ۱۶۸۳۹ ماینر در دو سال گذشته

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶۵۰۰ دستگاه ماینر در ۱۲۴ مرکز در استان اصفهان کشف و ضبط شده است که ۱۹.۵ مگاوات برق مصرف می کنند. از سال ۹۸ تاکنون هم جمعا در ۸۲۴ مرکز بالغ بر۱۶ هزار و ۸۳۹ دستگاه ماینر کشف و ضبط شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =