کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: وضعیت کرونا در اصفهان نگران کننده است و در شبانه روز گذشته هزار و ۵۶۸ مورد جدید کرونا شناسایی شده است.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: افزایش موارد مثبت کرونا و تعداد بستری های سرپایی نشان می دهد وضعیت شهر اصفهان بحرانی است و نیاز به لاک داون (قرنطینه) شدید داریم تا این شرایط مهار شود.

وی افزود: تاکنون یک هزار و ۷۰۹ تخت بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درگیر بستری بیماران مبتلا به کرونا شده‌اند.

وی به مراجعه سه هزار و ۹۴۶ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد و گفت: تست یک هزار و ۸۲۱ نفر از این افراد مثبت کرونا بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ادامه با بیان اینکه ۳۳۸ نفر از این بیماران جدید طی ۲۴ ساعت اخیر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند، ابراز داشت: در حال حاضر ۲۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۲۱ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند، گفت: همچنین در این بازه زمانی ۱۵ بیمار مشکوک به کرونا جان باخته‌اند که تاکنون تست ۶ نفر مثبت کرونا بوده است.

اصفهان نیاز به تعطیلی دارد تا کرونا مهار شود/شناسایی ۱۸۲۱ مورد جدید کرونا

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =