واحد اکسیژن

با افزایش صعودی آمار کرونا شرکت فولادمبارکه تامین روزانه ۶۰ تن اکسیژن رایگان مراکز درمانگر کرونا را در راستای مسئولیت اجتماعی انجام می دهد.

با شیوع کرونا، از ابتدای تابستان ۹۹ تاکنون شرکت فولاد مبارکه طی تفاهم نامه ای با دانشگاه علوم پزشکی و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، تامین اکسیژن رایگان مراکز درمانگر کرونایی را برعهده گرفت. با توجه به نیاز ضروری مبتلایان کرونا به اکسیژن این اقدام توانست هم به سوداگری در این زمینه پایان دهد و هم از میزان تلفات و مرگ و میرهای ناشی از این بیماری بکاهد.

شرایط خشکسالی و افزایش دما باعث شد که تولید برق کشور کفاف نیازهای موجود را ندهد و با اعمال محدودیت و خاموشی برق دربخش خانگی مواجه شدیم که برای کاهش فشار کمبود تولید برق بر بخش خانگی، هیئت وزیران در تاریخ ۱۶ تیرماه مقرر نمود که طی اقدامی بی سابقه اجرای طرح های مدیریت کاهش مصرف به سقف ۱۰ درصدی دیماند مصرفی بر صنایع سنگین نظیر فولاد اعمال شود.

در یک سال اخیر شرکت فولاد مبارکه اکسیژن رایگان در اختیار مراکز درمانگر کرونا قرار داده بود، اما محدودیت های برق می توانست پلنت های اکسیژن ساز این شرکت را که به انرژی برق وابسته اند از مدار تولید خارج کند چرا که برق تحویلی به شرکت تنها فقط کفاف روشنایی و نیازهای اولیه این شرکت را می داد.

در همین خصوص جلساتی با شرکت برق منطقه ای و استانداری اصفهان برگزار شد و مقرر گردید که تامین برق مورد نیاز واحدهای تولید اکسیژن شرکت فولاد مبارکه تامین شود تا مراکز درمانگر کرونا با محدودیت اکسیژن مواجه نشوند.

در همین راستا جلسه ای در تاریخ ۲۲ تیرماه هم برگزار شد و مقرر شد شرکت فولاد مبارکه تامین روزانه ۶۰ تن اکسیژن مایع رایگان را تضمین کند که این تعهد بدون منت و در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه خواهد بود تا با امید به خدا و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بتوانیم از پیک سنگین کرونا که مراکز درمانی را متاثر کرده است؛ عبور کنیم.

سید امیر طباطبائیان، مدیر انرژی و سیالات شرکت فولاد مبارکه 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =