• ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
  • کد خبر: 16774
  • readingTime: ۱ دقیقه
سکه طلا

جدیدترین قیمت سکه و نرخ انواع سکه شامل سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، سکه امامی، نیم سکه، ربع سکه، سکه گرمی، طلای ۱۸ عیار و طلای آب شده ۱۷ عیار (مثقال) اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جدیدترین قیمت طلا و سکه به شرح زیر است:

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و پیش بینی قیمت طلا

تحلیل و پیش بینی بازار طلا

عباد محمدولی، کارشناس و تحلیلگر بازار طلا، در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با بیان اینکه هر انس نقره ۲۵.۸۰ دلار، پلاتین ۱۱۰۵ و هر انس پالادیوم ۲۷۱۵ دلار در بازارهای جهانی معامله می‌شود، اظهار کرد: تا روز دوشنبه که بازارهای جهانی دوباره بازگشایی می‌شود بازار اندکی نوسان دارد و به نظر می رسد تا دو هفته آینده نیز نوسانات در این رنج را خواهیم داشت.

وی افزود: در برخی اخبار سخنانی حاکی از ادامه روند مذاکرات احیای برجام از ماه آگوست میلادی (شهریور ۱۴۰۰) است که قرار بود در ماه جولای (مرداد) از سر گرفته شود. به علاوه برخی از اخبار نیز از موضع منفی آمریکا علیه ایران خبر می‌دهد. با این حال نمی توان چندان به این اخبار استناد کرد و باید منتظر ماند.

این کارشناس و تحلیلگر بازار طلا گفت: برای عبور از اقتصاد خبری موجود دولت جدید باید برای بخش صنعت و معدن برنامه های مفیدی داشته باشد و تیم اقتصادی خوبی را انتخاب کند. اشتغال نیز باید یکی از اهداف دولت باشد. در غیر این صورت به نظر نمی رسد اتفاق مثبت خاصی در کشور رخ دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =