آبرسانی سیار

در پی افزایش دمای ۴۱ درجه سانتیگراد و در نتیجه افزایش مصرف آب، تعدادی از محله های شهر اصفهان دچار کاهش شدید فشار آب شد و شهروندان اصفهانی را به زحمت انداخت.

به گزارش ایراسین و به نقل از روابط عمومی آبفای اصفهان، در پی افزایش دمای ۴۱ درجه سانتیگراد و در نتیجه افزایش مصرف آب، تعدادی از محله های شهر اصفهان دچار کاهش شدید فشار آب شد و شهروندان اصفهانی را به زحمت انداخت. آبرسانی سیار در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان قرار گرفت و در روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته،  تعداد ۴۰ دستگاه تانکر سیار با ظرفیت های ۶ تا ۲۷ هزار لیتر به مناطقی که با کاهش فشار و یا قطع آب مواجه شده بودند آبرسانی کردند.

بر همین اساس در روزهای یاد شده در حدود ۶۰۰ هزار لیتر آب در بیمارستان های امید، امین و آزمایشگاه نوبل، همچنین بین ساکنان خیابان های آتشگاه، کهندژ، دشتستان، مولوی، پروین، باهنر، قهجاورستان، ملک شهر، بلوار ارتش و محله های مختلف آن توزیع شد.

اضافه می شود در حال حاضر به دلیل گرمای هوا و افزایش مصرف آب شهروندان، شبکه آبرسانی اصفهان بزرگ شامل ۵۷ شهر و ۳۸۰ روستا با کمبود آب به میزان ۳۲۰۰ تا ۴۳۰۰ لیتر در ثانیه مواجه است که امید می رود با اتمام و تحویل سامانه دوم آبرسانی به اصفهان توسط شرکت آب منطقه ای، بخشی از این مشکل برطرف شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =