دکتر سامان صادق زاده مشاور و مدرس بازاریابی هوش مصنوعی

کارشناس تحول دیجیتال گفت: تفاهم نامه فولاد مبارکه و ایرانسل گام بزرگی در تحقق طرح تحول دیجتال این شرکت است چرا که یکی از پنج لایه اصلی تحول دیجیتال، فراهم کردن بستر داده است و G5 انقلاب بزرگی در این عرصه محسوب می شود.

سامان صادق زاده در گفت و گو با خبرنگار ایراسین درخصوص امضای تفاهم نامه شرکت فولاد مبارکه و ایرانسل در توسعه نسل پنجم ارتباطی اظهار کرد: تفاهم نامه فولاد مبارکه و ایرانسل گام بزرگی در تحقق طرح تحول دیجتال این شرکت است چرا که  یکی از پنج لایه اصلی تحول دیجیتال، فراهم کردن بستر داده است و 5G انقلاب بزرگی در این عرصه محسوب می شود.

وی افزود: توسعه اینترنت اشیا و انتقال داده پرسرعت در بستر 5G امکانی را فراهم می کند که پیش از آن نبود و با کاهش هدر رفت هزینه های تولید به بهره وری در شرکت منتج می شود.

این کارشناس تحول دیجیتال تصریح کرد: در طرح تحول دیجیتال با اتصال و مرتبط کردن تجهیزات می توان بهره وری خط تولید را پیش بینی و بررسی کرد تا پیش از آنکه خط تولید دچار اشکال شود بتوان با تحلیل داده مانع از هدررفت هزینه های تولید شد؛ چراکه هزینه خارج شدن خط تولید می تواند ضرر اقتصادی هنگفتی به شرکت وارد کند.

ضرورت تحقق طرح تحول دیجیتال در شرکت فولادمبارکه

وی اضافه کرد: طرح تحول دیجیتال اقدام ضروری برای شرکتی نظیر فولاد مبارکه است چراکه اطلاعات برخط در اختیار مدیران نواحی قرار داده می شود و کارکرد دستگاه در آینده قابل ردیابی و پیش بینی است و از هزینه های شرکت در هنگام تولید جلوگیری می کند و به بهره وری منجر می شود.

صادق زاده تصریح کرد: در بستر داده، "تصمیم گیری داده محور" برای مسئولان شرکت امکان پذیر می شود و این تصمیم گیری منوط به دسترسی به داده های مطمئن است و با اینترنت اشیا شرکت فولاد مبارکه می تواند زمینه تحقق طرح تحول دیجیتال را فراهم کند و به چشم انداز پنج ساله دست یابد.

فرهنگسازی شرکت فولاد مبارکه در تحقق طرح تحول دیجیتال

وی تصریح کرد: پیاده سازی طرح تحول دیجیتال در سازمان نیازمند تغییر نگرش مدیران در تمام سطوح است و شرکت فولاد مبارکه توانسته است با فرهنگسازی به سمت طرح تحول دیجیتال گام بردارد که این خود اقدام دشواری برای هر سازمان تلقی می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =