• ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
  • کد خبر: 14420
  • readingTime: ۲ دقیقه
اسکیت

مجمع انتخاباتی هیات اسکیت استان اصفهان با انتخاب وحید کرم پور به پایان رسید.

به گزارش ایراسین، در ادامه برگزاری انتخابات مجامع هیات های ورزشی استان اصفهان، مجمع انتخاباتی هیات اسکیت امروز دوشنبه۲۷ اریبهشت ماه با حضور عباس محمد رضایی رئیس فدراسیون، سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، مسئول کمیته اقتصادی فدراسیون نماینده وزارت ورزش و اعضای مجمع در تالار اجتماعات سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

شهرام اکبری، محسن رویگری، وحید کرم پور و افشین مرادی چهار کاندیدایی بودند که برای پست ریاست هیات اسکیت استان اصفهان ثبت نام کرده بودند. غیبت محسن رویگری و افشین مرادی به منزله انصراف تلقی شد و انتخابات بین اکبری و کرم پور برگزار شد. در پایان فرآیند رای گیری از مجموع ۱۵ رای ماخوذه، وحید کرم پور با کسب ۱۱ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات اسکیت استان اصفهان انتخاب شد، شهرام اکبری نیز چهار رای را به خود اختصاص داد.

سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مجمع انتخاباتی ضمن تبریک به وحید کرم پور گفت: آقای کرم پور باید بتواند در راستای اهداف و سیاست های ورزش کشور به ویژه اجرایی و عملیاتی کردن برنامه های فدراسیون اسکیت و اداره کل ورزش و جوانان گام بردارد و در این راه خانواده بزرگ اسکیت استان اصفهان باید وی را در رسیدن به اهداف و اجرایی کردن برنامه ها یاری کنند.

وی ادامه داد: اصفهان در بخش اسکیت یکی از استان های پیش رو و صاحب سبک های در ماده های مختلف رشته اسکیت است که ورزشکاران ما افتخارات متعددی را برای ورزش کشوربه دست آورده اند و خوشحال هستیم که فدراسیون اسکیت در راستای برنامه ریزی، نگاه و رویکرد خیلی خوبی به استان اصفهان داشته است.

سید محمد طباطبایی افزود: جا دارد از همه مربیان، ورزشکاران، مسئولین شهرستان ها، مسئولین باشگاه ها و همه کسانی که در راه کسب افتخارات زحمات زیادی را برای رشته اسکیت استان اصفهان متحمل شدند تشکر کنم، اسکیت استان اصفهان در بحث نیروی انسانی دارای پتانسیل بالایی است و با وجود مربیان ملی حرف های زیادی در سطح کشور برای گفتن دارند. همچنین وجود ورزشکاران و قهرمانان ارزنده ای که توانستند در میادین جهانی و آسیایی برای ایران اسلامی کسب افتخار کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: امیدوارم با چنین پتانسیلی در رشته اسکیت، در سایه همدلی، تلاش و کوشش همه خانواده این رشته بتوانیم بازهم در راستای توسعه و رشد اسکیت کوشا باشیم تا همچون سنوات گذشته نقش محوری استان اصفهان در کسب عزت و افتخار ملی در میادین بین المللی اثبات و به منصه ظهور گذاشته شود.

وی در پایان حمایت همه جانبه اداره کل ورزش و جوانان را از روسایی که در مجمع انتخاباتی انتخاب می شوند اعلام نمود.

عباس محمدرضایی رئیس فدراسیون اسکیت نیز ضمن تبریک به وحید کرم پور گفت: قبل از هر چیز باید از مجید رحیمی زاده سرپرست چند ماهه هیات اسکیت تشکر کنم که آرامش را به این هیات برگرداند،  امیدوارم وحید کرم پور بتواند در راه توسعه رشته‌های اسکیت موفق باشد و در این بین فدراسیون حمایت مطلوبی از هیات اسکیت استان اصفهان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه استان اصفهان باید پایگاه تیم‌های ملی اسکیت تبدیل شود، اظهار داشت: در آینده نزدیک در تلاش هستیم این مهم رخ دهد چراکه استان اصفهان در رشته های اسکیت بسیار پتانسیل بالایی دارد. امیدوارم در سال چهارم فعالیت آقای احمدپور در هیات استان اصفهان شاهد افتتاح پیست اختصاصی این رشته باشیم تا بتوانیم مسابقات بین المللی را در این استان میزبانی کنیم.

عباس محمدرضایی در پایان افزود: با توجه به اینکه اسکیت سواران خوبی در استان اصفهان داریم سعی می کنیم تیم منتخب این استان را با حمایت حامیان مالی به رقابت های بین المللی اعزام کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =