• ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
  • کد خبر: 14408
  • readingTime: ۱ دقیقه
حسین توکل

مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی سازمان صمت اصفهان گفت: ۲۷ اردیبهشت ماه روزی است که در سطح جهانی به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است این درحالی است که هر روز روز روابط عمومی است.

حسین توکل در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: ۲۷ اردیبهشت ماه روزی است که در سطح جهانی به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است این درحالی است که هر روز روز روابط عمومی است.

وی افزود: نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان مهم است و می تواند به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت های حرفه ای، علمی و الکترونیکی در عصر ارتباطات از آن یاد کرد.

مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی سازمان صمت اصفهان تصریح کرد: در عصری که اطلاع رسانی در بستر فضای مجازی سواد رسانه ای را با چالش مواجه کرده است، جایگاه روابط عمومی می تواند در موفقیت سازمانها، ادارات و شرکت ها دوچندان شود.

وی به وظایف گسترده سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اصفهان گریزی زد و گفت: اصلی ترین حلقه ارتباط بین مسئولان، کارکنان و مردم، روابط عمومی است. آنچه مهم است رویکرد تسهیل گری روابط عمومی برای خدمت به مدیریت است تا منافع برای کل سازمان تامین شود.

توکل بر محدودیت های حاکم بر روابط عمومی سازمانهای دولتی تاکید کرد و گفت: اگرچه همگان بر جایگاه روابط عمومی اتفاق رای دارند اما این حرفه و فن تخصصی زمانی می تواند به بهترین شکل عمل کند که کمبودها و محدودیت های سازمانی، نیروی انسانی و مالی نداشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =