• ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
  • خبرنگار: Yousof-nasr
  • کد خبر: 14403
  • readingTime: ۱ دقیقه
عطااله معروفخانی مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان طی پیامی ضمن آرزوی سلامتی وموفقیت برای دست اندرکاران حوزه روابط عمومی و همکاران خود در روابط عمومی فولاد هرمزگان، ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش ایراسین و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، عطاء معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان طی پیامی ضمن آرزوی سلامتی وموفقیت برای دست اندرکاران حوزه روابط عمومی و همکاران خود در روابط عمومی فولاد هرمزگان، ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.  

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا
همانطور که می دانیم از روابط عمومی به عنوان هنر هشتم و دست آورد قرن بیستم یاد می کنند، که به سرعت جایگاه خود را در سازمان‌ها پیدا کرده و امروزه به جرأت می توان گفت که هیچ مؤسسه یا سازمان بزرگ جهانی را نمی‌توان یافت که بدون روابط عمومی پله‌های موفقیت را طی کند.
اطلاع‌یابی و اطلاع رسانی در دنیای مدرن امروزی یکی از فعالیت‌های مهم هر سازمان به شمار می رود.
روابط عمومی‌ها در سازمان‌های صنعتی وظایف بسیار مهمی را بر عهده دارند. دستیابی و ارائه دستاوردهای مجموعه، از مهم‌ترین مقاصد و اهداف سازمان‌ها  به شمار می‌رود که در دنیای کنونی این امر به عهده روابط‌عمومی گذاشته شده است. می‌توان گفت روابط عمومی فعالیتی است ممتد و مداوم و طرح ریزی شده  که از طریق آن، افراد و سازمانها می کوشند تا با رتباط بین مخاطبین و ذینفعان یک سازمان   تفاهم و پشتیبانی ذینفعان خود را بدست آورند.
روابط عمومی می تواند در ایجاد یک تصویر مثبت سازمانی در اذهان مخاطبان و افکار عمومی نقشی سازنده ایفا نماید. انعکاس موثر و به موقع اخبار و اقدامات ، شفافیت در انتقال پیامها و اخبار ، ایجاد یک ارتباط دو سویه بین مخاطبان و سازمان، استفاده از ابزارهای مناسب ارتباطی در سازمان، رصد اخبار و مطالب و فضای عمومی جامعه و پاسخگویی به مطالب  و موارد مرتبط بخشی از وظایف روابط عمومی‌ها می باشد.
اینجانب ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی به همه دست اندرکاران حوزه روابط عمومی سازمان ها و شرکت‌های صنعتی ، مخصوصا همکاران خود در روابط عمومی فولاد هرمزگان خدا قوت عرض نموده و برای این عزیزان که همواره در مسیر اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منافع سازمان خود نقش آفرینی می کنند ، از خداوند منان سلامتی و موفقیت روزافزون خواستارم.

عطاء معروفخانی
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =