• ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱
  • کد خبر: 14388
  • readingTime: ۱ دقیقه
فولاد سنگان

علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان در پیامی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در یادداشتی نوشت: صداقت در اطلاع رسانی و تلاش مضاعف در ایجاد رابطه ای برد برد، هنری است که امروزه، روابط عمومی های هوشمند آن را سرلوحه فعالیت ها قرار می دهند. جان نباشد جز خبر در آزمون/ هرکه را افزون خبر جانش فزون

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی فولاد سنگان، در ادامه این یادداشت آمده است:

بیست‌وهفتم اردیبهشت، به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نشان از اهمیت والای آگاهی و اطلاع رسانی در عصر حاضر دارد. روابط عمومی، ارکانی موثر و اثرگذار اطلاع رسانی و حلقه پیوندی مستحکم است.

تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر اهمیت روابط عمومی ها به عنوان “بهترین نمایانگر اوضاع داخلی سازمان ومنعکس کننده چگونگی مسائل سازمان ها ” گواهی برنقش بی بدیل روابط عمومی در سازمان است.

در نظریه های مدیریتی، مهمترین سرمایه و دارایی شرکت ها میزان دانش و تخصصص همراه با تعهد به سازمان هاست و خوشبختانه در چند سال اخیر روند رو به رشد و جهت ساز روابط عمومی ها، نویدبخش جهش و ارتقای جایگاه رفیعشان بوده و حضور این قشر در لایه های مختلف ارتباطی در سازمان ها موید نقش ارزنده آن ها در همگام سازی اهداف و ارزش ها در سازمان ها دارد. اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

صداقت در اطلاع رسانی و تلاش مضاعف در ایجاد رابطه ای برد برد، هنری است که امروزه، روابط عمومی های هوشمند آن را سرلوحه فعالیت ها قرارداده اند. اقدامات صورت گرفته در شرکت فولاد سنگان به رغم زحمات شبانه روزی و بی دریغ همکاران گرانقدرمان، از پنجره ارتباط محور و البته سبز روابط عمومی منعکس شده و این نشان از ارتباط موثر و پیش برنده این واحد در ایجاد پیوندی راهبردی در این شرکت دارد.

اینجانب، ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، به تمامی اصحاب رسانه و فعالان این عرصه، تلاش بی شائبه این عزیزان را ارج نهاده و امید آن دارم با تعهد، مسئولیت پذیری و رعایت اخلاق حرفه ای، شاهد ارتقای سطوح تعامل سازنده سازمان ها با جامعه و رسانه ها باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =