• ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹
  • کد خبر: 14377
  • readingTime: ۱ دقیقه
برد شیرین سپاهان مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران

عکس:مجتبی جهان بخش

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم ما در ضربات ایستگاهی پر اشتباه ظاهر و در ضد حملات نیز دچار مشکل شد.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل مس رفسنجان در نشست خبری افزود: با اینکه در دقایق اول دیدار، از این تیم عقب افتادیم ولی بازیکنانم به بازی برگشتند و کار خودشان را به خوبی ادامه دادند.

وی اظهار داشت: تیم ما در ضربات ایستگاهی پر اشتباه ظاهر و در ضد حملات نیز دچار مشکل شد ولی در مجموع بازی خوبی انجام داد و به تیم حریف فشار آورد و با استفاده از کناره های زمین به نتیجه لازم رسید.

محرم نویدکیا با اشاره به اینکه هنوز کلاس و فرهنگ فوتبالی ما به حدی نرسیده است که تیمی که چهار بر یک جلوست باید بازی بهتری ارائه دهد، افزود: در نیمه دوم بازی پایاپایی را مقابل مس رفسنجان انجام دادیم و شاید به خاطر همین است که هنوز به دیدگاه حرفه ای در فوتبال نرسیده ایم که تیمی که در نیمه اول خوب کار کرده است در نیمه دوم نیز باید به همان منوال به کارش ادامه دهد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: تیم مس رفسنجان موقعیت های خوبی داشت که می توانست به گل برسد، ما باید بهتر و حرفه ای تر، کار خود را دنبال کنیم. تیمی که چهار بر یک عقب بود در نیمه دوم بازی را به خوبی کنترل کرد و با ایجاد موقعیت، فوتبال زیبا و به روزی ارائه داد.

وی با بیان اینکه مس رفسنجان در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارد، تصریح کرد: این تیم مانند نیم فصل اول، فوتبال درخشانی ارائه خواهد داد، ما هم امیدواریم که اشتباهات تیم سپاهان در هفت بازی سنگین پیش رو  کمتر شود و نتایج بهتری بگیرد.

گفتنی است دیدار تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و مس رفسنجان از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه امروز  در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان با نتیجه پرگل پنج بر یک پیروز میدان شد و صدر جدول لیگ برتر را از آن خود کرد. با این نتیجه تیم سپاهان با ۴۸ امتیاز صدرنشین لیگ برتر شد و تیم مس رفسنجان با ۲۸ امتیاز در رده هشتم لیگ برتر قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =