اکسیژن کرونایی کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته هزار و ده مورد جدید کرونا شناسایی شده است و امیدواریم از خردادماه شاهد جهش واکسیناسیون کرونا در اصفهان باشیم.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: محل های تزریق واکسن کرونا در استان اصفهان جانمایی شده است و در کنار دسترسی و امکانات در شان مراجعه کنندگان، آماده ارائه خدمات به جمعیت انبوه است.

وی افزود: امیدواریم از خردادماه تعداد واکسیناسیون کرونا در استان اصفهان جهش بسیاری داشته باشد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه هنوز موردی از ابتلا به کرونا هندی در اصفهان مشاهده نشده است، اعلام کرد: در شبانه روز گذشته از سه هزار و ۹۱ بیمار مشکوک به کرونا یک هزار و ۱۰ مورد قطعی شناسایی شد و ۲۵۴ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر۲۷۰ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز یک هزار و ۸۰۸ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۳۵۱ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۲۰ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته ۱۴ مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است.  

شناسایی ۱۰۱۰ مورد جدید کرونا در اصفهان/جهش واکسیناسیون کرونا از خردادماه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =