کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اگرچه ۱۸ شهرستان در استان اصفهان از رنگ بندی قرمز به نارنجی رسیده اند اما بیش از دو هزار نفر در بیمارستانها بستری هستند که نشانه خوبی نیست.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: اگرچه ۱۸ شهرستان در استان اصفهان از رنگ بندی قرمز به نارنجی رسیده اند اما بیش از دو هزار نفر در بیمارستانها بستری هستند که نشانه خوبی نیست.

وی افزود: شهرستانهای بوئین میاندشت و خور به رنگ بندی زرد رسیده اند و شهرستان اصفهان هم از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر رنگ داده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: در شبانه روز گذشته از سه هزار و ۴۷۴بیمار مشکوک به کرونا یک هزار و ۲۶۶ مورد قطعی شناسایی شد و ۲۹۵ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر۲۸۴ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز دو هزار و ۲۲۲ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۳۹۵نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۳۰بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته۲۳ مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =