• ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
  • کد خبر: 13769
  • readingTime: ۱ دقیقه
تختال فولاد هرمزگان

گزارشی از میزان فروش شرکت فولاد هرمزگان جنوب با نماد هرمز برای دوره یک ماهه فروردین ۱۴۰۰ منتشر شد و بر اساس آن میزان فروش این شرکت در فروردین ماه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد ۸۱درصدی در فروش همراه شده است.

به گزارش ایراسین، بر پایه اطلاعات منتشر شده در کدال، میزان فروش شرکت فولاد هرمزگان در فروردین ۱۴۰۰ به میزان ۹,۷۵۲,۸۵۳میلیون ریال بوده است و بخش عمده درآمد از فروش اسلب حاصل گشته است.

میزان اسلب تولید شده در فروردین ۱۴۰۰ توسط شرکت فولاد هرمزگان به مقدار ۱۴۵هزارو۱۵۰ تن بوده است و سایر محصولات نیز عدد ۲هزارو۴۱۰تن را به خود اختصاص داده است.

در مجموع شرکت فولاد هرمزگان از ابتدای سال مالی جدید تا پایان فروردین ۱۴۰۰ توانسته است رقمی بالغ بر ۹,۷۵۲,۸۵۳میلیون ریال فروش داشته باشد که در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۹ که عدد ۵,۳۶۱,۸۵۰میلیون ریال به ثبت رسیده، با رشد ۸۱درصدی در فروش همراه شده است.

گفتنی است شرکت فولاد هرمزگان که ظرفیت اسمی تولید یک میلیون و ۵۰۰هزارتنی دارد، در پایان سال ۹۹ توانست میزان تولید تختال خود را از مرز این ظرفیت اسمی عبور دهد و با تولید یک میلیون و ۵۲۰ هزار تن تختال به بیش از ۴ درصد افزایش تولید نسبت به سال ١٣٩٨ دست یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =