• ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
  • کد خبر: 13626
  • readingTime: ۱ دقیقه
اکسیژن کرونایی کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اعلام شناسایی یک هزارو ۶۰۳ مورد جدید ابتلا به کرونا، از نارنجی شدن ۹ شهرستان در اصفهان خبر داد.

​آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: در رنگ بندی ششم اردیبهشت ماه شهرستان های اردستان، سمیرم، شاهین شهر، شهرضا، نایین ونظنز در وضعیت خیلی قرمز قرار دارند.

وی افزود: اصفهان به همراه فریدن، فلاورجان، لنجان و نجف آباد قرمز شده اند و ۹ شهرستان برخوار، بوئین میاندشت، چادگان،خوانسار، خور، دهاقان، فریدونشهر، گلپایگان و مبارکه هم به وضعیت نارنجی درآمده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: افزایش فوتی ها به علت شیوع گسترده کرونا در ۱۴ روز گذشته بوده است و همیشه تعداد فوتی ها دو هفته پس از پیک مشخص می شود.

وی با ا اشاره به وضعیت بحرانی و افزایش فوتی های کرونا اظهار داشت: کماکان وضعیت ابتلا و بستری کرونا دراصفهان صعودی است؛ شهروندان نسبت به وضعیت سلامت خود حساس باش ند و دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیرند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: در شبانه روز گذشته از سه هزار و ۸۱۱ بیمار مشکوک به کرونا هزار و ۶۰۳ مورد قطعی شناسایی شد و ۳۵۷ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر۳۰۳ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز دو هزار و ۳۹۸ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۳۹۰ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۴۴ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته۳۰  مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =