برد سه امتیازی تیم فوتبال سپاهان مقابل تراکتور

عکس:مجتبی جهان بخش

تیم فوتبال خوشه طلایی‌ در زمین چمن نامطلوب ورزشگاه شهید چمران ساوه از فولاد مبارکه سپاهان پذیرایی می کند.

به گزارش ایراسین، مراسم قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران روز سه شنبه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۰ به صورت آنلاین با حضور مسئولان سازمان لیگ به انجام رسید و ۱۶ تیم حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند که طبق این قرعه کشی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز پنجشنبه نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در ورزشگاه شهید چهران ساوه به مصاف خوشه طلایی برود.

شاگردان نویدکیا در بازی گذشته خود در مرحله یک شانزدهم در یک بازی نفس گیر ۱۲۰‌ دقیقه‌ای در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان موفق شدند با نتیجه ۲ بر ۱ از سد مس رفسنجان با گل های محمدرضا حسینی و گیورکی گولسیانی عبور کنند.

خوشه طلایی‌ که یکی از تیم‌های دسته اولی حاضر در جام حذفی است نیز با شکست ۳ بر صفر میزبان خود یعنی شهرداری بردسکن در مشهد موفق شد به این مرحله برسد. گلزنان آن بازی سجاد اژدر، محمد سرافراز و امین دادمهر بودند.

برنده این بازی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده بازی نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی می‌رود. این بازی در حالی در ورزشگاه چمران ساوه برگزار می‌شود که این تیم پس از دیدار نیم فصل اول با مس کرمان به دلیل  شرایط نامناسب چمن ورزشگاه چمران که در واقع به شن تبدیل شده، از میزبانی در این ورزشگاه محروم بود و در ورزشگاه کارگران بازی‌های این تیم برگزار می‌شد.

 علاوه‌ بر این سپاهانی‌ها به وضعیت نامناسب نور و روشنایی ورزشگاه اعتراض داشتند. حالا اما پس از بهبود نور ورزشگاه شهید چمران ساوه برای برگزاری بازی در شب، سازمان لیگ با میزبانی ساوه موافقت کرده و با این وصف شاگردان وحید بیاتلو از ساعت ۲۰:۴۵ روز نهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه خانگی خود میزبان شاگردان محرم نویدکیا هستند. اما آن چیزی که بسیار مهم می باشد این است که سپاهانی ها باید روز ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در هفته بیست و دوم لیگ برتر ایران یک بازی بسیار حساس مقابل پرسپولیس تهران برگزار کند.

بازیکنان سپاهان باید مراقب باشند که در ورزشگاه شهید چهران مصدوم نشوند تا کادرفنی طلایی پوشان برای بازی با پرسپولیس دغدغه ای نداشته باشد.

هشت دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی:

استقلال تهران - ذوب‌آهن اصفهان

خوشه‌طلایی ساوه- سپاهان اصفهان

نساجی مازندران- ملوان بندرانزلی

خیبر خرم‌آباد – صنعت نفت آبادان

آلومینیوم اراک- تراکتور تبریز

گل‌گهر سیرجان-پارس جنوبی جم

قشقایی شیراز-فولاد خوزستان

شاهین بندرعامری- پرسپولیس تهران

تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، مسابقات شان در زمانی دیگر به انجام خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =