ذوب آهن

در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، تیم های پدیده مشهد و ذوب آهن اصفهان به تساوی یک بر یک رسیدند.

به گزارش ایراسین، در آخرین بازی هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران تیم های پدیده و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

هر دو تیم در هفته نوزدهم نتایج خوبی را کسب کرده بودند، شاگردان سید مهدی رحتمی از پرسپولیس یک امتیاز دشت کردند و ذوبی ها با یک گل صنعت نفت آبادان را از پیش روی برداشتند و هر دو تیم با روحیه ای مضاعف به دنبال حداکثر امتیاز هفته بیستم بودند.

با شروع بازی ذوب آهن زود به گل رسید و فرشاد محمدی مهر در دقیقه 4 دروازه محمد جواد کیا را باز کرد تا شروع خوبی داشته باشد، پس از این گل بلافاصله شاهد ضربه قیچی برگردان مهرداد بایرامی بودیم که دیرک ذوبی ها به لرزه درآمد، این ضربه ما را یاد گل زیبای مهدی طارمی به چلسی انداخت.

پس از این حرکت، پدیده موقعیت آنچنانی برای گلزنی نداشت و از آن سو شاگردان مجتبی حسینی به خوبی بازی را مدیریت کردند و تنها چشم به حرکات میلاد جهانی از جناح چپ داشتند، این بازیکن در جناح چپ بسیار مدافعین پدیده را به ویژه محمد عرفان معصومی‌ آزار داد.

ذوب آهن با برتری یک بر صفر به رختکن رفت. در نیمه دوم شاگردان رحمتی توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه 62 بازی را توسط حسین مهربان به تساوی کشاند. پس از این گل هر دو تیم محتاطانه بازی کردند تا این دیدار با نتیجه یک بر یک به اتمام برسد. این تساوی به درد هیچکدام از تیم ها نخورد چراکه ذوب آهن در همان رده چهاردهم باقی ماند و نماینده مشهد هم در جایگاه دهم قرار گرفت.  

ترکیب پدیده : محمد جواد کیا، علی نعمتی، محمد عرفان معصومی‌، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان (احمد الجبوری 78)، علی طاهران (محمدعلی فرامرزی55)، مهرداد بایرامی(حسام پورهاشم)، رضا یزدان دوست، محمد رضا فلاحیان، یوسف وکیا، صادق صادقی (شهرام گودرزی 78)       سرمربی: سید مهدی رحمتی

ترکیب ذوب‌آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، سید عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم‌زاده، رضا محمود آبادی، میلاد جهانی، پیمان رنجبری(علی خدادادی 88)، سینا اسدبیگی، فرشاد محمدی مهر، محمد سلطانی مهر، مجتبی حقدوست (حسین شنانی82)       سرمربی: مجتبی حسینی

تیم داوری: عبدالنبی پورخلف، علی میرزابیگی، رحیم حاجی پور و پیمان فرخی مهر            ناظرداوری: حیدر شکور

کارت زرد: امین قاسمی نژاد (45)، محمد عرفان معصومی‌(53) از پدیده - فرشاد محمدی مهر(82)، رضا محمود آبادی(86) از ذوب آهن

دقایق حساس:

*گل اول ذوب آهن دقیقه 4 توسط فرشاد محمدی مهر: یک ضربه ایستگاهی نصیب ذوب آهن شد که فرشاد محمدی مهر به زیبایی آن را تبدیل به گل کرد.

دقیقه 7: ارسال امین قاسمی‌نژاد با ضربه قیچی برگردان مهرداد بایرامی همراه شد که توپ این بازیکن دیرک عمودی دروازه ذوب آهن را لرزاند و در برگشت نیز محمد عرفان معصومی‌ نتوانست دروازه گردان را باز کند.

دقیقه 28: ضربه حسین مهربان از گوشه محوطه جریمه در دستان شهاب گردان جای گرفت.

دقیقه 33: سینا اسدبیگی پاس میلاد جهانی را قدر ندانست و با بی دقتی هرچه تمام، فضای بالای دروازه محمد جواد کیا را شکافت و به بیرون رفت.

دقیقه 54: ضربه مجتبی حقدوست از زاویه بسته به بالای دروازه پدیده رفت.

دقیقه 59: ضربه پای چپ امین قاسمی نژاد از کنار دروازه ذوب آهن عبور کرد.

*گل اول پدیده دقیقه 62 توسط حسین مهربان: ارسال تند و تیز حسام پورهاشم را حسین مهربان در تیر یک با ضربه سر تبدیل به گل تساوی کرد.

دقیقه 74: ارسال فرشاد محمدی مهر با ضربه بی دقت رضا محمود آبادی از بالی دروازه پدیده به بیرون رفت.

دقیقه 85: ضربه حسین شنانی مهاجم تازه وارد ذوب آهن از بالای دروازه پدیده روانه بیرون شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =