• ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳
  • کد خبر: 12640
  • readingTime: ۱ دقیقه
کیلیان امباپه

بسته ورزشی این هفته همراه باشید.

به گزارش ایراسین، بسته ورزشی در حالی تقدیم شما می‌شود که حواشی، اخبار، مصاحبه‌ها و گزارش‌هایی از ورزش ایران و جهان برای شما تدارک دیده شده است. با ما همراه باشید.

اعلام جدایی «امباپه» از پاری‌سن‌ژرمن

فوق ستاره جوان پاری‌سن‌ژرمن پس از پیروزی سه بر دو مقابل بایرن‌مونیخ به باشگاه خود اعلام کرد که قصد جدایی از این تیم را دارد. 

عزیزی‌خادم: کرسی‌های ما در AFC خنثی هستند

رییس فدراسیون فوتبال گفت: ظرفیت‌های ما در کنفدراسیون فوتبال آسیا نشان داده‌اند که خنثی هستند. مشروح این مصاحبه در اینجا قابل رویت است.

زیدان: دیدار الکلاسیکو مثل بازی با ایبار و کادیز است/هازارد آماده نیست

سرمربی رئال مادرید گفت: بازی فردا (شنبه ۲۲ فروردین) مقابل بارسلونا تنها یک بازی سه امتیازی مثل بازی‌های ما مقابل ایبار و کادیز است؛ درست است بازی سختی داریم ولی این مسابقه چیزی جز یک بازی ۳ امتیازی نیست. برای اطلاع از توضیحات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

کومان: به بهترین مسیِ ممکن نیاز داریم

سرمربی بارسلونا گفت: به بهترین مسیِ ممکن نیاز داریم و البته تیم هم باید بهترین نمایش خودش را ارائه دهد؛ باید خوب و کامل کار کرد. 

نویدِ یحیی به پرسپولیسی‌ها؛ ما شبیه به تیم برانکو در لیگ پانزدهم هستیم

نحوه بازی پرسپولیس در این روزها خیلی شبیه به پرسپولیسِ لیگ پانزدهمِ برانکو ایوانکوویچ است؛ تیمی که موقعیت‌های متعددی را روی دروازه رقبا خلق می‌کند و عناصر هجومی فوق‌العاده‌ای دارد. 

سهمیه‌های طلایی ۲ کشتی‌گیر ایران در رقابت‌های گزینشی المپیک توکیو

رقابت‌های کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا امروز (جمعه ۲۰ فروردین) در شهر آلماتی قزاقستان پیگیری شد و ۲ نماینده ایران به مدال طلا نائل شدند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =